28. märts
Ei saa öelda, et mitte midagi pole tehtud, aga mingi väsimus on peale tulnud, sõnas Coopi ostudirektor Oliver Rist jaekettide seminaril toidujulgeolekust rääkides.
Munadepühade eel avaldas Statistikaamet, et Eesti munatoodang on taas tõusuteel. Mullu muneti Eestis suisa 6% rohkem mune kui tunamullu ja iga umbes teine söödud muna oli kodumaine.
Nõmme turul avati uus kalapood Kohalik Kalakas, mille valikusse kuuluvad ka tipkoka juhendamisel valminud kulinaariatooted.
68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, selgus logistikafirma DPD üleeuroopalisest uuringust. Aastatagusega võrreldes kasvas näitaja 8 protsendi võrra.
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757