18. märts
Astri ja Fama keskuste tegevjuhi ning Astri Kinnisvara juhatuse liige Tarmo Kleimanni sõnul on oodata väljakutseid täis aastat, kus investeeritakse vaid hädapärasesse.
Konkursile "Parim juht 2024" esitati 110 tippjuhti, kellest 18 oli seotud kaubanduse ja horeca valdkonnaga. Võitja selgub mais Pärnu juhtimiskonverentsil.
Dentsu regulaarse tarbijauuringu CCS viimastest tulemustest kooruvad välja mitmed uued ja põnevad trendid. Dentsu tegevjuht Kaspar Küünarpuu jagas lisaks tarbijatelt saadud teadmistele ka mõtteid, mida saaks oma äri kasvatamiseks just nüüd ja praegu rohkem ära teha.
Eesti ettevõtete seas on neid, kelle jaoks ESG ja kestlikkus on juba ammu argipäev, ent palju on ka neid, kes on siiani äraootavad. On neid, kes on hiljuti aktiivseks muutunud ja teinud investeeringuid, kuid samas ütlevad, et nad ei usu, et tehtud kulutused nähtavas tulevikus tagasi tooks. Omaette seltskond on neid, kes ütlevad otsesõnu, et ESG on eurobluff.
Hiljutisest uuringust selgus, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimastel aastatel halvenenud. Teenindajad tunnevad, et nende tööd väärtustatakse üha vähem ning klientide negatiivset suhtumist tuleb aina rohkem ette. Eesti klienditeeninduse suunanäitaja Tele2 tegeleb olukorra paremaks muutmisega uuenduslike koolituste, töötajate vaimse tervise toetamise ning teenindajatele mõeldud arenguprogrammi abil.
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757