Sularaha kasutatakse ostude eest tasumiseks järjest vähem, rohkem makstakse nutiseadmetega, eriti popiks on muutunud üks uus trendikas maksevidin, selgus Citadele panga tellitud uuringust.
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodidele. Selleks kutsusime stuudiosse valdkonna tipptegija Mediabrands Digitali Performance tiimi juhi Karl Lilenbergi.
Lidli enda kaubamärgi alla tulek on tootjate pikk protsess, kuid ka Eesti brändidel on suur ekspordipotentsiaal, räägib Lidl Eesti ja Lidl Läti juhatuse esimees Maciej Urbanski.
Vene juurtega Greenfieldi tee on Eesti poelettidel tagasi, kuigi pärast Ukraina-Vene sõja algust kuulutasid kaupmehed Vene toodetele boikoti.
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757