Kunde tõrjumine 15 minutit enne sulgemist maksab kätte

Üllatavalt suur hulk ettevõtjaid – nii oma kui ka kaubakeskuse äripinnal tegutsevad kauplejad – murravad kundedele antud lubadust ega pea kinni lubatud lahtiolekuajast.

Kui käin õhtuti Solarises või Viru keskuses, siis seal on suurel osal kauplustel turvakardinad juba enne kl 21 pooles vinnas. Ilmselt mujalgi. Näiteks hakkavad töötajad päevakassat kokku lööma või koristama pool tundi enne sulgemist, kui poes on kunded, kes “segamise” pärast pahuraid ja etteheitvaid pilke teenivad.

Või lastakse kaubakeskuses ukse ees turvakardin poolde vinna 15 minutit enne uste sulgemist. Isegi kui ma saan aru, et sulgemise aeg on lähedal, siis turvakardina kas või osaline allalaskmine hüüab juba eemalt: “Hoia siit eemale!”

Samas võib teinekord just 15 minutist piisata, et vajalik letilt haarata ja selle eest maksta. Ehk tekitada käivet-kasumit, millest ka töötajaile palka makstakse. Rääkimata sellest, et kui on lubatud poe lahtiolekut kella 21ni, siis peab pood vähemalt 21ni toimima.

Selline kundede tõrjumine ei pruugigi olla osa ?rma klienditeeninduspoliitikast, pigem töötajate isetegevus, mis juhtkonnale-omanikele teadmata. Reklaamile ja turundusele kulutatud aeg ja raha haihtub aga sellest hoolimata.

Ajal, mil valikuid on kõiges palju, pole mõtet end hellitada pettekujutlusega, et kui kaupa või teenust väga vaja, küll siis tagasi tullakse. Ei pruugi nii minna.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara