Ettevõtte maine sõltub suuresti juhist

Hiljuti avaldatud TNS Emori suurettevõtete maineuuring näitab muu hulgas ka seda, kui palju sõltub ettevõtte maine juhist. Tabeli eesotsas on peamiselt need ettevõtted, mille juhid on avalikkuses hästi tuntud, vastavad meelsasti ajakirjanike küsimustele ja on ka muidu avatud suhtlejad.

See on igati loogiline: meedia­kajastusel on ettevõtte maine kujunemisel oluline roll ja kogenud juhid teavad seda hästi. Need on inimesed, kes suudavad adekvaatseid vastuseid anda ka ebamugavatele ­küsimustele, tunnevad hästi teemat, millel sõna võtavad, neil on sõnum.

Ettevõtte juhi näo järgi otsustatakse sageli ka ettevõtte sisekliima kohta, mis on oluline info tööandjat valides. On loomulik eeldada, et kui ettevõtte eesotsas seisab mõistlik inimene, on ka asjad ettevõtte sees korras.

Mitte ainult mis, vaid ka kuidas. Muidugi vaatab töökohta vahetada sooviv võimekas inimene ka seda, missugused on ettevõtte majandusnäitajad ja teeb nende põhjal enda tarvis prognoosi, kas ettevõte on edukas ka näiteks kümne aasta pärast. Ent veelgi suuremaks väärtuseks peetakse head organisatsioonikultuuri. Ehk siis mitte ainult seda, et tulemused oleksid head, vaid ka seda, kuidas nendeni jõutakse. See sõltub suuresti juhist.

Juhi kuvandi järgi on põhjust teha järeldusi ka meeskonna kohta.  Avatud ja argumenteerimisvõimelise juhi puhul on põhjust eeldada, et tema meeskonda kuuluvad koostöövõimelised inimesed.

Osale arutelus

  • Vilja Kiisler

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara