17. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-pood päästab Maxima

Vähemalt osade klientide jaoks, mõtlesin, kui laupäeval äsja kulleriga saabunud poole nädala toidukraami lahti pakkisin. Paar päeva varem värskest keti e-poest tellitut kätte saades tõdesin, et lisaks kaupluses traavimisele säästetud ajale võitsin ka paljude kundede eest parema kaubavaliku.

Olin tellimisel mõõdukalt skeptiline. Kas isuäratavad banaanid laekuvad toor-roheliste või hallika plögana ning sügavkülmutatud marjad on sulanud toormoosiks, määrides selle käigus ka ülejäänud toidukorvi. Ei. Tulemus oli vastupidine.

Puuviljad värsked – mitte ohtrast katsumisest ja ootamisest plekilised, nagu tihti riiulitel, kus viimnegi väeti vili maha tuleb müüa. Roheline veel särtsakas, mitte juba närb ja longus ning puhkust nõudev. Vähem kapriisne kraam – helbed, seemned, pähklid, mahlad jne – samuti tip-top korras.

Lisaks sellele, et säästsin veebist ostes vähemalt tunni riiulite vahele käru tassima-veeretama minekust ning järjekorras ootamisest, võitsin ka kaubavalikus. Kuna jõuan ostlema enamasti õhtuti, pärast tööpäeva, on lettidest üle käinud juba hulk kundesid, kes on proovinud nii puuviljade küpsust (nende plöga staadiumi saabumiseni) kui lihtsalt riiulid lagedaks ostnud. Nii ei teagi tihti, kas ja mida täna kauplusest saab. Nii olengi varem Maxima üldse oma valikust välistanud, sest nimetatud tegurite kokkulangevus kippus kodulähedases poes olema liiga  suur.

Viisaka ja meeldiva kulleriga koju tulnud pakk aga annab põhjuse neile võimalust anda. Küll kavatsed tagasisidesse kirjutada palve loobuda ühekordsetest kottidest – ei juhtu õunte ja paprikatega ühes kotis miskit. Samuti tuleb arvestada, et tellimise ja kätte saamise vahele jääb paaripäevane lõtk – esmaspäeval tellitu toob kuller kohale alates neljapäevast. Nii et tulekahju tuleb edaspidi siiski endal kustutada.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757