Müüja, kes sai müügile saatulikuks

Olen elu jooksul leidnud end rohkem kui korra olukorrast, kus lähen poodi, mis mulle meeldib, kus esindatakse brändi, mis mulle meeldib, et osta toodet, mis mulle meeldib – ja see lõpeb fiaskoga, sest müüki vormistav inimene on täiesti vastuvõetamatu.

Hiljuti juhtus see ühes tehnikabrändi poes, kus ajasin taga juhtmeta kõrvaklappe. See olnuks lihtne müük. Müüja andis aga mitu korralikku hoopi, et seda müüki eales ei toimuks.

Esimese asjana väitis ta, et juhtmeta klapid on halvad. Ja siinkohal ei maksa seda väidet ajada segamini eksperthinnanguga. Seejärel suunas ta mind jõuliselt toodete juurde, mille vastu mul igasugune huvi puudus. Ja et i-le täpp panna, otsustas ta isiklike mõnituste läbi seda olematut huvi kasvatada.

Mind huvitab, mis alustel see inimene tööle võeti. Sama hästi võiks palgata vetelpäästjaks kellegi, kes ei oska ujuda. See tekitab tunde, nagu oleks müük lihttöö, mida oskab igaüks. Aga see pole nii.

Miks võetakse tööle müüja, kelle müügivõimekus on kõige suurem siis, kui ta tööle ei tule? Kui too müüja poleks tagaruumist välja tulnud, oleksin ma lahkunud poest ostuga.

Müüja pingutused panid põntsu. Tänu müüja aktiivsetele pingutustele ma mitte üksnes ei ostnud midagi, vaid käin nüüd suure kaarega kauplusest mööda, kartes järgmise sarnase “müügispetsi” otsa sattuda.

Ja kui ma poleks viisakusest poe nime nimetamata jätnud, oleks ühe halva müüja negatiivne mõju juba palju suurem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara