Viis nippi, kuidas panna inimesed poes rohkem raha kulutama

Kuidas panna inimesed kulutama
Maasikate juurde tasub paigutada vahukoor

Selleks, et mõjutada kliente kulutama teie poes rohkem raha, on mitu täiesti seaduslikku nippi. Suured jaemüüjad teevad seda kopsakama kasumi saamiseks kogu aeg, kirjutab Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa enda blogis.

1. Suurte jaekaupluste vaateakendel on pidevalt plakatid kirjadega „Odavmüük“, „Soodusmüük“, „Allahindlus kuni 70%“.

Hea uudis on see, et kõikide kaupade hinnalisandit ei pea vähendama. Valige mõned kenad ja mõned sellised asjad, mida on laos liiga palju, ning alandage nende hinda, säilitades üldise hinnataseme. Kõige olulisem on saada kliendid oma kauplusesse.

Halvim, mis võib juhtuda, on see, et mõni klient lahkub midagi ostmata … Kuid paljud siiski ostavad, kui nad on juba poodi tulnud. Muide, lojaalsussüsteemid, mis kutsuvad kliente kasutama ära oma ostupreemiaid ja sünnipäevasoodustusi, toimivad samamoodi.

2. Supermarketid on meelega labürintideks ehitatud.

Klient on sunnitud ristlema lõpututes riiulivahedes paremalt vasakule, täites samal ajal hiigelsuurt ostukäru. Kuna USAs ja suuremas osas maailmas on liiklus parempoolne, vaatavad inimesed paremale.

  • Maasikad vahukoorega. Ülesmüük on müügivõte, millega müüja mõjutab klienti ostma kallimaid kaupu, täiustatud tooteid või lisatooteid, et saada müügitehingust suuremat kasumit.

Seetõttu on need kaubad, mida kaupmehed tegelikult tahavad müüa, paigutatud paremale. Ja silmade kõrgusele. Just sinna tuleks paigutada parima kasumimääraga kaubad. Pidage meeles, et lapsed on kasvult väiksemad. Pange mänguasjad, maiustused ja muud lastele mõeldud tooted sinna, kus nad neid näevad ja saavad katsuda.

3. Vanas heas kaupluselabürindis on esmatarbekaubad paigutatud nii, et klient ei saaks mõnda müügiala vahele jätta.

Piimatooted on tavaliselt peidetud kuhugi tahapoole. Kui klient unustas piima ostmata, siis tuleb ta ilmselt ostukäru juurde tagasi, süles riisinuudlid, maiustused ja võib-olla koguni kikilips. Samasugust nippi kasutavad isegi mõned veebipõhised tarkvarafirmad, peites tasuta tarkvara mitme tasuliste rakenduste kihi taha.

4. Sageli tulevad kliendid poodi tühja kõhuga.

Töölt tulles unistavad nad juba õhtusöögist. See ei ole tegelikult kaupmeeste vandenõu, aga leiva, saiakeste, pirukate, kookide ja grilltoodete osakonna hõrk lõhn on valmis näljaseid võrgutama. Pagaritoodete lõhn meelitab kliente ligi ja teeb nad veelgi näljasemaks. Pange sellised tooted kaupluse sissepääsu lähedale. Muud meeldivad lõhnad, näiteks lillelõhn, on samuti kaupmeeste osavad abimehed.

5. Muusika

Spordikaupade kauplusesse sobib ehk tempokam muusika, kuid üldiselt mängitakse kaubanduskeskustes meelega aeglast ja mahedat muusikat. Miks? Selleks, et klient ostleks kiirustamata ja kulutaks rohkem. Proovige klassikalist muusikat, kuna on tõestatud, et see tõstab klientide tuju … ja nad ongi valmis ostma kalleid tooteid.

Osale arutelus

  • Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

    Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara