(Sisuturundus) CM: Pack Holding toob turule Lotte ühekordsed nõud

Eesti juhtivaid pakkematerjalide müüjaid Pack Holding OÜ tegevjuht Andres Juul peab trumbiks oma laborit uute toodete arendamiseks, kohe jõuavad turule näiteks Lotte nõud.

Pack Holding pakub üle 1000 erineva toote nii värske, külmutatud kui ka valmistoidu pakendamiseks, lisaks suurt sortimenti ühekordseid nõusid nii väiketootjale ja -kaupmehele kui ka suurematele toiduaine- ja tööstusettevõtetele ning kaupluste kettidele. Nende kaudu saab soetada nii klassikalisi pakendeid, tellimisel disaintooteid kui ka koostööna välja mõeldud täiesti uusi lahendusi nii jae- kui ka hulgimüüjate kauba pakendamiseks. Pack Holding OÜ asutati 1998. aastal. 2011. aastal oli ettevõtte käive 7,5 miljonit eurot.

Millega teistest pakenditootjatest eristute?
Täna pakume ainsana Balti riikides klientidele kõrgetasemelist 10 värvi HD FLEXO trükitehnikas kvaliteeti kiletoodetele nagu laminaatkiled, kattekiled, erinevad pakkekotid, leivakotid, turbakotid jne.
Meie trumbiks on väga suur tootevalik ning labor uute võimaluste väljatöötamiseks. Lisaks tahan ma esile tõsta meie ladude korrashoidu ja puhtust – viis päeva nädalas toimub laopõrandate märgpesu. See on meie toiduainetööstuse klientide kõrgeid nõudmisi silmas pidades väga oluline. Kõik meie müüdavad pakendid tulevad Euroopa juhtivatelt tootjatelt, vastavad EÜ nõuetele ning on varustatud vastavusdeklaratsioonidega, mis tagab toote usaldusväärsuse, ohutuse ning puhtuse.

Milline on Pack Holdingu kollektiiv?
Meil on professionaalne tiim, kes on ettevõttes pikalt töötanud. Hetkel koosneb meeskond 26 inimesest, neist 6 töötab Tartus. Projektijuhtidele ja müügimeestele oleme andnud piisavalt vabad käed tegutsemiseks ning nad saavad pidevalt oma valdkonnas koolitusi. Samas ei põlga me ära noori uusi inimesi, kes toovad endaga kaasa värskeid tuuli ning vahvaid ideid, sealhulgas rõhuvad rohkem loodussäästlikule lähenemisele.

Kuidas uued ideed sünnivad?
Peame oluliseks personaalset suhtlemist klientidega ning suhtume klientide soovidesse ja muredesse täie tõsidusega. Müügiinimesed oskavad hinnata oma püsiklientide pakendite laovaru ja tarvet ning pakkuda kliendipõhiseid lahendusi. Muidugi sünnib ka koostöös klientidega väga lahedaid uusi tooteid.
Arvuti ja e-meili teel ei saa teada inimeste vajadustest ning niimoodi tehtud pakkumised on tuimad. Meie töötajad on harjunud ringi liikuma ja vahetult klientidega suhtlema, sest inimlik näost-näkku suhtlemine annab alati parema tulemuse ja viib enam sihile.
Praegu on meil käsil põnev projekt – koostöös Eesti Joonisfilmi tegijatega toome õige pea turule Lotte ühekordsed nõud. Koostööpartnerid on õhinas, me ise oleme õhinas ja ka kaubanduskettide tagasiside on väga positiivne. Tahame näidata, kui ilusaid asju on võimalik trükkida.

Kuidas uued lahendused ellu viite?
Nagu öeldud, on meil tootmises labor, kus tippspetsialistid töötavad välja uusi materjale ja teostavad kvaliteedikontrolli. Näiteks on meie tootmise ja klientidega koostöös turule toodud uue põlvkonna termokahanev kile, kus suutsime oma klientidele välja pakkuda ca 25% õhema kile samade tugevusomadustega kui eelnev paksem analoogtoode. Siin on oluline aspekt see, et peale klientide rahalise kokkuhoiu paiskame ka ringlusse pea neljandiku vähem loodust reostavat kilematerjali. Tänaseks on see toode populaarne ka teistel ettevõtetel.

Kes on Pack Holdingu põhikliendid?
Meie klientideks on toiduainetetööstus ehk toiduainetega seonduvad kaupmehed, kõik jaekaubandusketid alates Selverist, hulgimüügifirmad ja pisemad kliendid – väiketootjad, väikekaupmehed ja toitlustajad. Eelmise aasta lõpus Tartus Tähe ärikvartalis Tähe 127/Vasara 46c avatud esindus-ladu annab suurepärase võimaluse pakendeid soetada ka Lõuna-Eesti põllumajanduslikele väiketootjatele ja ökotaludele. Kõik põllumehed saavad nüüd osta suurematele tööstustele mõeldud pakendeid täpselt sellise arvu nagu neil vaja on. Tahame Tartu esinduses hoida võimalikult suurt toodete valikut.
Püsiklientidena võiks nimetada näiteks Fazeri ja Eesti Pagari toodangu kilekotte. Jäätisemüüjaga Balbiino oleme pikalt teinud koostööd sügavkülmutatud toodetele lamineeritud pakendeid välja töötades. Kõikvõimalikud ðaðlõkiämbrid, reklaamkotid, kartongist karbid... väga lahe on aidata välja mõelda uusi lahendusi, mis vähendaks karpide käsitööd ja lihtsustaks pakkijate elu.

Milline on Eesti klient?
Eesti kliendi kiituseks võib öelda, et pakenditel on reeglina läbimõeldud disain ja korrektne kujundusfail. Kõrge on ka trükikvaliteedi nõudmine – võrreldes näiteks Soomega suisa kolossaalne. Arvan, et soomlased vaatavad meie leivatööstuste pagaritoodete pakendeid kui kunstiteoseid. Eks tootepakendite uuendamine sõltub ka ettevõtte investeerimisvõimalustest. Aina populaarsemaks on läinud pakketeipidele firma logo ja reklaami trükkimine, millel on kaks eesmärki. Esiteks saab ettevõte reklaami ning teiseks on kohe näha, kui sihtkohta jõudnud kasti on vahepeal avatud ja suletud.

Aga eestlased on ju kõvad Hiina kauba tellijad?
Jah, Hiinast saab tellida lihtsamat tüüpi pakendeid, aga see, kes tahab arendada oma brändi ning olla innovaatiline, tellib pakendid ikkagi Balti riikidest või Soomest. Nii pakendi- kui ka trükikvaliteet on meie regioonis ikka tunduvalt parem.

Kui pikad on teie tarneajad?
Tänapäeva kiiret elutempot arvesse võttes ja sellest tuleneva operatiivse ning kiire reageerimise vajaduse osas on Pack Holding vast üks väheseid firmasid omas valdkonnas, kes pakub oma klientidele väga paindlikku ja kiiret kaupade tarnet üle Eesti. Suudame kliendi tööpäevadel enne lõunat esitatud tellimuse kohale toimetada järgmise päeva jooksul üle Eesti suvalisse punkti. Erandiks siis ainult riiklike pühade aeg, kus tarne toimub sellisel juhul järgmise tööpäeva jooksul.
Eriprojekte oleme kõige kiiremini täitnud nädalaga, aga keerulisema lahenduse puhul peaks arvestama vähemalt kuuga.

Kuidas oma ökoloogilist jalajälge vähendada püüate?
Eks meiegi üritame oma panuse anda, et lastel oleks eluterve keskkond. Oleme oma tootevalikusse koondanud palju bioloogiliselt lagunevaid tooteid alates kiledest ja kilekottidest kuni kartongist ja suhkruroost ökonõudeni. Oluline on ka taaskasutus ning enamikus meie toodetes on kasutatud ümbertöödeldud materjali, mis ei jää oma funktsionaalsuselt ja omadustelt alla värskele toormaterjalidele. Ümbertöödeldud materjalidest on näiteks valmistatud valdav osa prügikottidest.

Kuidas tarbijad ja tellijad ümbertöödeldud ning biotoodetesse suhtuvad?
Selge on see, et biotooted on kallid, aga kallimad on ka täiesti uuest materjalist tooted. Rõõmu teeb, et pakendiringlusest teatakse ning osatakse küsida taaskasutatud materjale. Muide, on tulnud ette ka olukordi, kus meie tehasel ei jätku töötlemiseks piisavalt kasutatud pakendeid! Aga tendents liigub jõudsalt loodusesäästmise suunas – kui 10 aastat tagasi kasutati enam plastiktaldrikuid, siis eelistatakse selgelt kartongist nõusid. Ent arenguruumi on muidugi on veel, näiteks kaupluste kilekotid võiksid olla suuruses, mis mahub standardprügikasti.
Sel kevadel tuleme välja uue ecotime sarjaga, mis sisaldab ümbertöödeldud pabermassist tehtud nõusid ning puidust nuge-kahvleid. Kuigi ecotime sarja nõud on lamineeritud, hävinevad need siiski kompostitesti järgi 12 nädala jooksul 100-protsendiliselt. Käime ajaga kaasas ning püüame oma tegevusega loodust säästa.

Selle artikli ilmumist toetas Pack Holding OÜ, www.pholding.ee

Andres Juul, Pack Holding OÜ tegevdirektor, E-post: andres@pholding.ee 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara