(Sisuturundus) CM: Saaroinen pakub suurköökidele võimalust säästa aega, raha ja vaeva

Saarioinen aitab Eesti toitlustusasutusel tagada stabiilse kvaliteedi ja säästa raha nagu seda tehakse Põhjamaades.  

Saarioinen Eesti OÜ HoReCa sektori müügiesindaja Taavi Rehepapi sõnul valmistab Saarioinen jaetarbijate kõrval tooteid ka suurköökidele. „Õigupoolest on Saarioinenil see kogemus olemas ligi 60 aastat, sest algselt vaid suurtarbijatele mõeldud tootmisest selekteerisid välja jaeklientide poolehoiu pälvivad tooted,“ selgitas Rehepapp.

Saarioneni kontsernis moodustab HoReCa sektor täna umbes kolmandiku kogu müügitulust, kuid Eesti osakaal on oluliselt väiksem. „Eestis on turg veidi teisiti jagunenud kui Põhjamaades, sest siin pole suurköökide valdkond nii tugevalt välja arenenud.  Põhjamaades ja mujal Euroopas on tehnoloogiliselt enam mõeldud toitude soojendamise ja kiire klienditeenindamise peale ning HoReCa valdkond on tunduvalt rohkem ketistunud,“ selgitab Rehepapp.

Ta lisab, et eks see tuleneb Põhjamaade ja muu Euroopa majanduslikust mõtlemisest ehk kulude kokkuhoiu nimel ei tehta mööndusi mitte toote kvaliteedile,  vaid valikule. Tööjõukulu on kallis ning toitlustusasutustel pole mõtet pidada mitut tipp- ja madalama astme kokka, vaid võimalusel tellitakse näiteks supipõhjad ja valmissegatud kastmed tootjatelt sisse ning peakokk tegeleb tükeldamise ja hakkimise asemel maitsestamisega. Samuti kulub hiljem vähem aega nõudepesule, pisemad on materjalide kulud ning kulutused tööjõule. Sageli lihtsalt on mõistlikum lasta mingid asjad enda eest ära teha!

Saarioinen Eesti toodab palju Soome suurköökidele: alates suppidest ja kastmetest, lõpetades pannkookide, salatite ja vormiroogadega nagu lasanje, kartulid mitmes variatsioonis ning pudrud. Suurpakendid on reeglina 2,5-3kilogrammised.

„Võin kinnitada, et suudame ära katta kogu restorani päevamenüü: supid, peotoidud salatiga ning magustoidud,“ lausub Saarioinen Eesti müügijuht Raimo Reiner. „Köökidel, kellele seda pakume, pole muud muret, kui toit sooja panna. Ja tunda mugavust saada kõik ühest kohast.“

Reineri hinnangul on ka Eestis jõudmas kätte aeg, kus ohutu, kvaliteetse ja stabiilse maitsega valmistoidu ja poolfabrikaatide pakkumine jõuab toitlustusasutustesse, lasteaedadesse ja koolidesse, välistades toitude aeganõudva ja majanduslikult kulukama kohapeal valmistamise.

„Eestlased on harjunud tegema kõike ise, aga iga isetegemine maksab alati rohkem, võtab oluliselt rohkem aega ja mis seal salata – ka kvaliteet on sageli kõikuvam,“ loetleb Rehepapp. „Oluliselt mugavam ja lihtsam on kasutada toodet, millega pole muud teha kui soojendada. Eks niikaua, kuni tööjõukulud ja toidutegemisel tekkivad kaod omanikku ei pitsita, ei pane see ka toidutegijaid mõtlema.“ 

Saarioinen Eesti OÜ-s töötab 140 inimest. Ettevõtte Rapla külje all asuv 6000-ruutmeetrine tehas võimaldab toota kuni kuus miljonit kilogrammi erinevaid valmistoite aastas, mida Eestis müüakse kaubamärgi all Mamma. Saarioinen Eesti OÜ omanikuks on Soome toiduainekontsern Saarioinen OY.

http://www.saarioinen.ee


 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara