(Sisuturundus) Mamma: trendiks on puhtad ja lihtsad maitsed

Mamma kaubamärgi tootja Saarioinen Eesti OÜ tootearendustehnoloog Anneli Loodus tõdeb, et tänane trend on selgelt puhaste ja lihtsate maitsete poole. Mamma tõi äsja turule viis uut toodet - värsked kapsasalati, kreeka salati oliividega, mõnusa rukkileiva kuumsuitsuforellitäidisega  ja tõsiselt mehised toitvad baguette´id.

Ta lisab, et kuigi viimasel ajal räägitakse palju allergiatest ning toidu talumatusest, on Eestis toiduaineallergikuid vähem kui mujal Põhjamaades ning eritoodetele suurt nõudlust pole. Samas on tarbijad väga teadlikud keemiliste lisaainete kahjulikkusest ning vaatavad hoolega, mida nende toit sisaldab.

Saarioinen Eesti OÜ pole oma toodetesse lisanud keemilisi säilitusaineid ning ka toorainete valikul jälgitakse hoolikalt nendes sisalduvaid lisaaineid. Kuigi seadus seda veel täna ei nõua, on kõigil Mamma toodete etikettidel välja toodud toodete energeetilised väärtused ja soolasisaldus. Looduse sõnul on see toitude hea maitse kõrval teine oluline põhjus, mida Mamma brändi tarbijad kõrgelt hindavad. „Inimestele meeldib meie ausus. Meie omalt poolt auditeerime kõiki oma tarnijaid, teades täpselt, kust nad tooraine ostavad, kuidas töötlevad ja kuidas märgistavad.“

Mamma uued tooted on loodud väga hoolikalt valitud toorainetest. Suvise grilli kõrvale sobivatest salatitest on nüüd Mamma sortimendis 250 g kaaluv, mugavas ümmarguses taaskasutatavas karbis olev Kapsasalat, millele lisavad maitsenüanssi till ja sidrun.

Oodatud jätkuks eelmise aasta uudisele ning väga sooja vastuvõtu osaliseks saanud Caesari salatile tõi Mamma tänavu turule Kreekapärase salat juustu ja oliividega.  See on 270 grammises pakendis ning tänu laktoosivabale salatijuustule sobib suurepäraselt ka laktovegetariaanide toidulauale. Uudsena ja kõhtu täitvana on salatiga kaasas terakukkel. Pakendamisel on kasutatud sama põhimõtet, mis ka Caesari salatitel, kõik komponendid on eraldi ja tarbija saab oma salati kokku segada just siis ja sellisena nagu ta soovib. Kiireks ja kohe tarbimiseks on kaasas ka kahvel.

 

Mõnusaks ampsuks on tarbijad nimetanud Rukkileiba forellitäidisega, mis koosneb eestipärasest tumedast rukkileivast ning kuumsuitsuforelli-toorjuustu täidisest.

Baguette kanatäidisega on mehine 250 g kaaluv suur võileib. Tootele annab mõnusa maitse Caesari kaste ja parmesani juust.  Baguette sealihaga vahel on seavälisfilee mädarõika ja sinepiga. Need suured baguette´id on iga rännumehe lemmikud!

Kevadeks tõi Mamma taas turule tarbijate pikaajalised lemmikud- Külma peedisupi ja Külma kurgisupi. Viimast said nautida kõik tänavu Maijooksul osalenud.

www.mamma.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara