(Sisuturundus) Kuhu küll kõik kliendid jäid?

Iga e-kaupleja võib mingi hetk olla silmitsi olukorraga, kus mõttes parafraseerib tuntud laulusõnu: “Kuhu küll kõik kliendid jäid? Mis on neist küll saanud?” Kopsakas investeering on tehtud, vinge e-pood on avatud, kuid entusiastlike silmadega klientide järjekord virtuaalsete uste taga puudub.

Kuidas ennast veebis märgatavaks teha ja klientide südamed kiiremini põksuma panna, saab olema läbivaks teemaks e-kaubanduse müügi- ja turundusseminaril 22. oktoobril. Vaatame seminaril edukaid müügimudeleid, saame praktikutelt turundusnippe ning kuulame kogemuslugusid nii siin- kui sealpool Eesti piiri.

Esinejate nimistu on aukartustäratav. Seminari avalöögi annab Timo Porval Laviist, kes räägib e-poe müügimudelitest – strateegiline ja väga praktiline teema, mis peaks olema e-poe rajamise A ja O.

Vaclovas Pranskûnas räägib lähemalt Pigu Groupi kogemusloo ja nende tegemistest Eesti, Läti ja Leedu turul. Ettevõte on e-kaubanduse liider Leedu ja Läti turul ning kiire kasv Eesti turul on viinud Kaup24.ee kolmandaks enimkülastatud e-poeks Eestis. Ettekanne on inglise keeles.

Kas läbi parema sisu saab suurendada e-poe müüki? Raimond Kaljulaid PRB-st ütleb: “Kõik on nõus, et parem sisu oleks parem. Paremini kirjutatud tootekirjeldused, parema kvaliteediga fotod, juhendid ja õpetused jne meeldiksid tarbijatele. Aga kas see tasub ära? Kas parem sisu tähendaks paremaid müügitulemusi ja annaks käegakatsutava tulemuse?” Õigete vastusteni jõuame Raimondi abiga üheskoos.

Üheks suuremaks väljakutseks on müüa ja turundada internetis tooteid, mis populaarsuselt kipuvad jääma pingerea viimasesse otsa (E-kaubanduse Liidu 2015. a. tarbijauuringu tulemused). Apotheka Netiapteek on täna ligi 2 aastat turul tegutsenud Eesti esimene ja ainus apteek internetis. Karin Maandi ettekanne keskendub turundusviisidele ja –kanalitele, mis on taganud Netiapteegi turundusefektiivsuse ning millest võib ka teistele e-äris tegutsejatele kasu olla.

E-kaubanduse aastakonverentsi lemmikesineja, Viljo Vabrit Conversion XL-st astub üles intrigeeriva teemaga: “Alkohoolikust tippsportlaseks - 10 sammu kasumlikuma e-äri poole.” Igal veebiäril on probleeme. Mõnel rohkem, mõnel vähem. Veebiäri edu sõltub otseselt sellest, kas ja kuidas e-kaupleja probleemidega tegeleb. Viljo tutvustab meile 10 sammu, mille järgimine võib aidata kardinaalselt tõsta oma veebiäri tulemuslikkust.

Me kõik teame, et Amazon on e-kaubanduse maastikul tegija. Kuidas saada oma tooted müüki Amazoni, kas see tähendab kullasadu ja kustumatut tähelendu? Amazonis müümise kogemusest pajatab Mauri Abner tootmisfirmast Radis.

Kindlasti on iga e-kaupleja veetnud unetuid öid mõeldes, kuidas digimeediat kõige efektiivsemalt kasutada? Võimalusi on palju, Delfi päisebännerist dünaamilise sihtimiseni Facebookis. Mobiil, video, sisuturundus, RTB, programmatic jne. Erki Heinsaar Mediabrand Digitalsist räägib oma ettekandes, millised on digimeedias tegutsemise põhitõed ja kuidas interneti abil edukalt turundada. Muide, Mediabrand Digitals teadmised ja tulemused kõnetavad – nad napsasid Äripäeva Turundusfirmade TOPis sel aastal esikoha.

Seminari pesamuna on e-pood www.vitamiinikuller.ee, mis avati värskelt alles käesoleval nädalal. Raimo Kaarlaid räägib, kuidas nad sisuliselt null investeeringuga testisid oma ideed ja jõudsid töötava veebipoeni. Kuidas nad katsetasid erinevaid turundusvõtteid ja said üllatavaid tulemusi, kuuled juba 22. oktoobril koolituskeskuses Punane Puu.

Kui eelnev tundus olevat just see, mis aitaks Sinu e-poodi käivitada, müüki tõsta või kasumlikkust suurendada, tule kindlasti turundusseminarile. Soodushinnad kehtivad 30. septembrini, kohtade arv on nagu ikka heade asjade puhul, piiratud.

Loe lähemalt ja registreeri: E-kaubanduse turundusseminar.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara