Mis on sisuturundus?

Sisuturundus on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid.

Sisuturundusliku artikli põhifookus on:

  • ettevõte ise,
  • ettevõtte toode või teenus.

Tavapäraselt jutustab ST artikkel, kuidas ettevõtte tegevus, toode või teenus muudab nii olemasolevate kui ka tulevaste klientide tegevust lihtsamaks, kasumlikumaks ning tõstab konkurentsivõimet. 

Parima tulemuse ja loetavuse saavutamiseks on soovitav kasutada ST artiklites:

  • ettevõtte kogemusi,
  • klientide kogemusi,
  • toote või teenuse kujunemise lugu või kogemust,
  • ettevõtte juhtkonna arvamust sektori olukorrast,
  • jne.

Lisaks ST artiklile uudisena on ST teostatav ka fotogaleriina, videona, veebirakendusena, tootetutvustusena jne. 

ST artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient. Artiklite professionaalsuse tagamiseks ja uudisväärtuse tõstmiseks kasutame kirjutamisel professionaalseid kirjutajaid.

Toetajad

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

Tarkvara

Usalda töögraafikud tarkvara hoolde

Lihtsad tarkvaralahendused aitavad ettevõtjatel pidada paremat arvestust töögraafiku ja palgamaksete üle ning vähendada seeläbi tekkivaid asjatut aja- ja rahakulu.

Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?

Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.

Blogid

Käsi­raamatud