Autor: Art Lukas • 19. aprill 2022

Soovitused, kuidas muuta e‑poe tootetekstid paremaks

Uku Nurk, Art Lukas ja Hando Sinisalu.
Foto: Äripäev
Tänases "E‑kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe tekstidest ja klienditeenindusest. Toote tekstide olulisusest räägivad saates copywriter Uku Nurk ja e‑kaubanduse entusiast Hando Sinisalu.

Lisaks eelnevale keskendutakse saates ka heale tekstile, video sõnumitele toodete juures ning räägitakse nii halbadest kui ka headest toote tekstidest. Saates tuleb juttu ka klienditeenindusest, selle erinevatest kanalitest ning kiirusest ja tarbijate ootustest.

Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

11. mail toimub E-kaubanduse UX konverents, kus lisaks Uku Nurgale ja Hando Sinisalule analüüsivad teised žürii liikmed ligemale 66 Eesti e-poodi ning kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikum e-pood! Tutvu konverentsi programmiga ning pane ennast kirja SIIN.

Kuula saadet siit:

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757