Autorid: Hando Sinisalu, Ken Rohelaan, Maarit Eerme • 4. aprill 2024

Prisma näeb, et hinna kõrval on tarbijad valima hakanud ka konkreetset kaubamärki

Jaekaubanduskett Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru sõnul valivad tarbijad jätkuvalt kaupluses tooteid hinna argumendiga, kuid on märgata ka seda, et toote valikul on üha olulisemaks muutunud ka kaubamärk.
Prisma hanke- ja sortimendijuht Kaimo Niitaru
Foto: Raul Mee

Prisma tellitud Norstati uuringust selgus, et 61% elanikest lähtuvad ostukorvi valiku osas hindadest. “Hinna tähtsus on endiselt number üks, mille järgi kliendid kaupa valivad, kuid selle tähtus on veidike langema hakanud. Näeme, et klientidele on järjest olulisem ka konkreetne kaubamärk, mida kauplusest valitakse,” kommenteeri Niitaru Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757