(Sisuturundus) Eesti populaarseimal e-poe tarkvaral tuli välja uus versioon

Magento
Magento

Maailma kõige kiiremini arenev e-poe tarkvara Magento tuli novembris välja uue versiooniga 2.0, mis lihtsustab nii kasutajate kui ka arendajate tööd ning sisaldab baastarkvaras mitmeid kaupmehele vajalikke uusi funktsioone. E-kaubanduse Liidu 2015. aasta uuringu kohaselt on Magento Eesti populaarseim e-poe platvorm, mida kasutab 27% e-kauplejatest.

„Magento on kogu maailmas laialt kasutatav e-poe tarkvara, mis Eestis on hästi omaks võetud nii väikeste kui suurte kaupmeeste poolt,“ sõnab e-kaubanduse lahendusi loova tarkvaraettevõtte Pipfrog OÜ projektijuht Erik Allak. „Meil on rõõm tõdeda, et tarkvaraarendajad on näinud vaeva ning toonud turule uue täiustatud Magento versiooni – see lihtsustab kaupmehel tunduvalt e-poe loomist ja hilisemat kasutamist.“

Magento 2.0 pakub varasemast laiemat baasfunktsionaalsust ja paindlikkust lisaarenduseks, mis tagab e-poe lihtsama skaleeruvuse ning aitab optimeerida kulusid. Tarkvara on saadaval nii tasuta kui tasulise versioonina, millest esimene rahuldab enamike Eesti ettevõtete vajadused. Tasuline versioon on mõeldud pigem suurtele ettevõtetele, kes pakuvad e-poes üle 50 000 erineva toote ning vormistavad üle 500 tellimuse päevas.

Arendajate jaoks on oluline, et Magento 2.0 on juba eos eelmisest versioonist oluliselt kiirem, tänu millele läheb arendajatel e-poe optimeerimiseks vähem aega. Positiivne on see ka kaupmehe jaoks, sest nüüd on Magento 2.0 baasil internetikaupluse loomine tänu vähemale lisaarenduste vajadusele ja väiksemale lisatöötundide arvule soodsam.

„Kui Magento esmaversioon võis kasutajatele administreerimise osas keeruline tunduda, siis uues versioonis on Magento rohkem tähelepanu pööranud administraatori kasutajakogemusele, mille tulemusena on Magento 2.0 oluliselt lihtsam käsitleda, ja seda ka puutetundlikel ekraanidel,“ kirjeldab Allak.

Magento 1.0 ei kao kuhugi

Magento esimese versiooni suuremad muudatused tulid välja 2015. aasta jaanuaris ning tõenäoliselt seda enam funktsionaalsuse poolest oluliselt edasi ei arendata. „See ei tähenda, et Magento vana tarkvara kuhugi kaoks. Kõiki olemasolevaid mooduleid saab ka edaspidi osta, kasutada ning ettevõtte enda arenduspartneri poolt arendada. Samas jäävad saamata lisahüved, mis Magento 2.0-s on juba olemas ning mida sinna nüüd järjest juurde arendatakse. Ühel hetkel on kõigil esimese versiooni kasutajatel mõistlik uuele platvormile üle minna, et mitte jalgratast leiutada ning Magento 1.0-le Magento 2.0 baasfunktsionaalsusi juurde arendada. Kui olete praegu e-poodi loomas, soovitame samuti Magento 2.0, sest selle võimalused katavad isegi suurte jaekettide vajadused,“ sõnab Allak.

Magento 2.0 versioonile on tänaseks juba üle läinud näiteks Alcatel OneTouch Põhja-Ameerika filiaal. Ettevõtte e-kaubanduse tegevjuht Liz Pires ütleb, et Magento 2.0 on lahendus, mis tõesti katab kõik firma vajadused. Asepresident turunduse- ja kommunikatsiooni alal Jon Maron lisab, et Magento paindlikkuse ja võimekuse abil suudab Alcatel OneTouch Põhja-Ameerikas kõige paremini oma klientide soovidele ja nõudmistele vastu tulla, mis omakorda on võti ettevõtte äri laiendamiseks.

Rohkem infot Magento 2.0 kohta Pipfrogi blogist.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara