(Sisuturundus) DPD Eesti täiendab Pickup võrgustikku pakiautomaatide näol

Pickup Station Prantsusmaal
Pickup Station Prantsusmaal

Pickup pakipoodide võrgustikus on üle Eesti tänaseks juba 96 pakipoodi ning DPD laiendab seda omajagu veel käesoleva aastanumbri sees. DPD Eesti on esimesena Baltikumis lansseerimas ainulaadset pakijaotusvõrgustikku Pickup, mis hakkab lisaks pakipoodidele pakkuma ka pakiautomaatide teenust.

„Meie Pickup pakipoodide teenus on Prantsusmaal väljatöötatud mudel, mis annab kliendile võimaluse tellida e-poe ostud lähimasse Pickup punkti ja muude asjatoimetuste kõrval mugavalt oma paki näiteks kodupoest või nurga peal asuvast lillepoest kätte saada. Seda võrgustikku hakkame täiendama pakiautomaatide näol, mis annab teenusele juurde paindlikkust ja vabadust pakkidega toimetada pakipoe partneri avamisaegadest sõltumatult,“ selgitab DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti.

Pakiautomaatide turule laienemise põhjuseks on e-kaubanduse pidev kasv ning DPD soov pakkuda oma klientidele mitmekülgsemat teenust. „Hakkame pakkuma kombineeritud võrgustikku pakiautomaatidest ja pakipoodidest, millega oleme mujal Euroopas juba suhteliselt tuntud. Aasta lõpuks on meil Eestis 20 ning üle Baltikumi 45 pakiautomaati. Suur pluss klientidele on võrgustiku ühtsus ning plaan ühendada Eesti pakiteenus Euroopa omaga, mis teeb teiste riikide e-poest tellimise eriti lihtsaks ja soodsaks,“ märgib Posti.

DPD pakiautomaadid tulevad sarnased täna turul tegutsevate konkurentide automaatidega, kui üheks erinevuseks on kappide mõõdud: näiteks pakutav XS-suuruses kapp on kõrgem, aga mitte nii lai kui teistel. Pakiautomaadid hakkavad asetsema Eesti suuremate linnade populaarsemate kaubanduskeskuste välipindadel. Aasta lõpuks koosneb Pickup võrgustik ligikaudu 120 pakipoest ning automaadist. Ka tulevaks aastaks on planeeritud võrgustiku järjepidev kasv. Konkurentsi eelisena saab juba esimesest päevast Pickup pakipoest ja automaadist kulleriga pakke saata üle Euroopa.

„Eesti inimesed on pakiautomaadid võtnud vastu väga hästi ning konkurents sel turul on tugev ja tiheneb veelgi – seda näitavad ka erinevad uuringud. Tarbijate jaoks on eelkõige oluline protsessi kiirus ja võrgustiku suurus. Kui mujal maailmas peljatakse pakiautomaate turvariski pärast ning Prantsusmaal on eraisikutel lubatud vaid pakke saada, mitte saata, siis meil tõuseb pakiautomaatide kasutus iga kuuga,“ tõdeb Posti, lisades, et huvitav on jälgida ka, mis hakkab juhtuma teenuse hinnaga konkurentsi tihenedes.

Pickup pakipoode ja automaate kuulub üle Euroopa ühtsesse võrgustikku üle 30 000, kusjuures kaetud on 20 riiki. Hetkel ühendab Eesti kliendi jaoks Pickup võrgustik kolme Balti riiki, kuid tuleval aastal laieneb võrgustiku kasutamine kogu Euroopale. Seega pakke on võimalik siit läbi automaadi või pakipoe Euroopasse saata kui ka sealt omale sobivasse Eestis asuvasse automaati või pakipoodi tellida.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Statistika

Käsi­raamatud