(Sisuturundus) Gemius toob e-kaubanduse turule uue tööriista veebipoe tulemuslikkuse mõõtmiseks

Gemius toob e-kaubanduse turule uue tööriista veeb
Gemius toob e-kaubanduse turule uue tööriista veeb

Rahvusvaheline internetiuuringute ja -konsultatsiooni ettevõte Gemius toob Eesti turule unikaalse tööriista e-poodide tulemuslikkuse mõõtmiseks. ShopMonitor võrdleb e-poe tulemusi turu keskmiste näitajatega.

Gemius kutsub kõiki e-poode uuringuga liituma, et osaleda esimeses taolises uuringus Eestis.

ShopMonitor Analytics pakub lisaks kliendi veebipoe müügi tulemuslikkuse andmetele (KPI),  samade andmete võrdlust turu keskmiste näitajatega nii segmendi- kui tooterühmapõhiselt.

ShopMonitor on ühendatud lihtsalt mõistatava kasutajaliidesega nii arvutis kui mobiilis, mis annab ülevaate kliendi tegevustest e-poes (bounce rate; cart engagement rate; average order value ja 15 muud meetriksit). Saadud andmete põhjal saab suunata olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente kasutama uusi soovitud lahendusi.

ShopMonitor Analytics on kasulik tööriist nii suurtele, keskmistele kui ka väikestele online kauplustele, sõltumata külastajate arvust.

Ülle Marie Kalda
Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda selgitab, et Shopmonitori peamine eelis on võimalus võrrelda oma e-poe andmeid Eesti e-kaubanduse üldiste trendidega või ka selle eraldi segmentidega. "Liitudes ShopMonitoriga saate lisaks põhjalikule analüüsile omaenda saidil toimuvate tegevuste tulemuslikkusest ka ülevaaate ja võrdluse turu keskmiste näitajatega," ütles Kalda.

"ShopMonitor võetakse üheaegselt kasutusele kõigis kolmes Balti riigis, siis saavad need e-poed, kelle tegevus hõlmab kogu Baltikumi, võrrelda oma tegevust lisaks Eesti turu keskmistele näitajatele ka turu keskmiste tulemustega Lätis ja Leedus, seda kõike nii erinevates segmentides kui tooterühmades,” rääkis Kalda.

Kutsume teid külastama veebilehte www.shopmonitor.ee, kus saate põhjalikumalt tutvuda toote eelistega ja ning esitada ka oma e-poe projektiga liitumiseks.

Gemius on rahvusvaheline uuringuagentuur, Euroopa ning Lähis-Ida internetiuuringute valdkonna juhtiv ekspert, mis pakub professionaalseid uuringuid, analüüse ja konsultatsioone veebikeskkonnas tegutsevatele ettevõtetele.

1999 aastal asutatud Gemius tegutseb hetkel rohkem kui 30-l turul Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Ettevõtte teenuseid kasutab igapäevaselt enam kui 2000 ettevõttet erinevatest turusektorites üle kogu maailma.

Gemiuses arendatud metodoloogia vastab rahvusvaheliselt tunnustatud ICC / ESOMAR koodile. www.gemius.com

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara