(Sisuturundus) Kogu tooteinfo ühest kohast?

Kogu tooteinfo ühest kohast?
Kogu tooteinfo ühest kohast?

Kas olete kunagi mõelnud sellele, kui palju kulub ettevõtetel aega tooteinfoga tegelemisele? Kellele ja milleks võib vajalikuks osutuda uus tooteinfo keskkond Productinfo24.com, selgitab lähemalt Tiina Aas.

Toodete müümisega kaasneb suure hulga info vahetamine ja kõik tootjad/hankijad ning kaupmehed teavad, milline ajakulu see on. Mõnes organisatsioonis on selleks lausa eraldi töökohad, et oma toodete infot hoida, kontrollida ja erinevate partneritega vahetada. Samas just e-kaubanduse arenedes on infovahetuse vajadus ainult kasvamas.

Samuti oleme keskkonna loomisel silmas pidanud tarbijaid, kes vajavad ja otsivad rohkem kui ei kunagi varem toitumisalast, tooraine päritolu, allergeenide jms infot. Kuna inimeste elutempo on muutumas üha kiiremaks, on aina olulisem saada kogu tooteinfo kätte ühest kohast ja seda Productinfo24.com ka võimaldab.

Avatud kõigile – tootjate poolt, toodete otsinguks

Productinfo24.com-i näol on tegemist avatud keskkonnaga, mis tähendab, et tooteinfo on kättesaadav ja täiendatav kõigile. Linnukesega märgistatud tooteid haldavad tootjad/hankijad ise ja see annab kasutajale kindluse, et esitatud info on pärit autoriteetsest allikast.

Kindlasti toetab tooteinfo keskkond ka tootjate/hankijate oma kodulehekülje külastamist. Kuigi Productinfo24.com-is saab tootega teha tutvust põhifaktide põhjal, on samas ka viited tootja/hankija kodulehele, kus suurema huvi korral saab tutvuda retseptide, kampaaniate jm turunduslike ettevõtmistega.

Kõik Productinfo24.com-i tooted on tehtud kättesaadavaks ka levinuimatele otsingumootoritele.

Productinfo24.com on tooteinfo standard

Seisame selle eest, et toodete kohta esitatu oleks mitte ainult informatiivne, vaid ka nõuetekohaselt esitatud. Teeme selleks tihedat koostööd nii eriala- kui ka järelevalveorganisatsioonidega, et meie tooteinfo struktuur oleks hästi loetav, seadusandlusega kooskõlas ega koormaks kasutajat kontrollimata väidetega. Päevakajalisel teemal näidet tuues saab vähese suhkrusisalduse kohta vastava määruse kohaselt öelda kas madala suhkrusisaldusega, suhkruvaba või ilma lisatud suhkruta. Professionaalidele on see muidugi tuttav, aga erinevates allikates on oluline info nii erinevalt esitatud, et olulise ülesleidmiseks tuleb omajagu vaeva näha. Meie oma standardiseeritud info esitamisega tahame siin tarbijale kasutajasõbralikkuses suure sammu vastu tulla.

Productinfo24.com-i kasulikkus

Kõigile kasutajatele on see mugav keskkond toodete kohta info hankimiseks. Kui siiski tekib täiendavaid küsimusi, saab otselingi abil saata info haldajale päringu.

Otsingusõnade abil saab Productinfo24.com-i keskkonnast hankida ka spetsiaalset infot. Tooteid saab täpsemalt otsida ka filtritega, näiteks mahetooted jne.

Tootjatele/hankijatele on Productinfo24.com aga suurepärane koht, kus oma toodete infot hoida ja hõlpsasti koostööpartneritega jagada. Eksportivatele tootjatele/hankijatele tuleb väga suur aja kokkuhoid veel sellest, et kogu numbriline info on koheselt kasutatav teistes maades, tõlkida tuleb vaid sõnalised väljad. Kogu tooteinfo on hallatav ühes kohas ja tootja/hankija jaoks täiesti tasuta.

Keskkond on valmis kasutamiseks ja infovahetuseks suurimate jaekettidega nende vormidel. Lisainfot vaata Productinfo24.com kodulehelt https://www.productinfo24.com/.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara