(Sisuturundus) Nopri peremees palkas eestlasest tippkoka ja hollandlasest juustumeistri

Tiit Niilo ja Pascal Smits
Tiit Niilo ja Pascal Smits

Nopri talu peremees Tiit Niilo on väsimatu uuendaja Eesti toiduainete ettevõtluses. Nüüd on ta omale appi palganud eestlasest tippkoka Joel Ostrati ja hollandlasest juustumeistri Pascal Smitsi.

Niilo räägib, kuidas koostöö sünnib.

Eestisse sattus Pascal esimest korda 2016. aastal, kui tuli siinse juustukuningate suurürituse žüriisse. „Küll mina üllatusin, mis asju siin juustuks nimetati. Aga eestlaste töökus ja ind tekitasid ka minus hasardi teada saada, mida annab mitte millestki arendada,“ meenutab mees.

Kõigepealt tegutses Pascal Arkna mõisas Rakvere lähedal, aga üks asi viis teiseni ja eelmise aasta lõpust tegutseb ta Nopri talus.

Hollandlasest juustumeister Pascal unistab koos Nopri tegudeinimestega luua maailma parimad juustud. Piim, kui elusolend, on tema pedantsetes kätes täiuslikemal moel koheldud. Juustule, kui kunstiteosele lisatud bakterid ja hõrgud annid teevad, mida meister soovib ning annavad maitsed karulaugust metsaseenteni. Pideva protsessina erinevas valmimisjärgus juustud on Nopri juustukoja nii sisuliselt, kui vormiliselt mitmekordistanud.

Peremees Niilo mainib, et ilmselt tuleb tal varsti ka taas uuendusi teha ja talusse piimalambad võtta. „Magus lambapiim on nii suure rasvaprotsendiga, et temast saab kordades suuremas koguses juustu kui teiste loomade piimast. Ma tahan varsti turule tuua ka lambajuustu,“ kommenteerib Niilo.

Tippkoka ideed sünnivad Võrumaal asuvas talus

Uued toidud Joeli juhendamisel sünnivad Nopri Talumeiereis. Müügi eest vastutab Nopri talurahvas. Koostöös arendatud, tervislik ja kaasaegne, nooruslikule ja aega hindavale inimesele tehtud sari kannab pealkirja: „Restoranikoka maitsed talutoodetes“.

Sarjas on 7 põnevat toodet: Peedi-küüslaugu ja Adzika taluvõided, Vürtsikilu-leiva ja Peedi-küüslaugu kohupiimasalatid, Hapukas vitamiini-, Hommiku-, Mustika-maasikasmuuti. Tooted on esimesena müügil Selverites ja peatselt teistes kauplustes.

Toodete müügitoeks kajastab Nopri antud sarju ajakirjanduses, korraldab tootetutvustusi ja saadab tootenäidised, teeb reklaami ja tarbijamänge sotsiaalmeedias. Samuti soovib kujundada hea müügikoha reklaami ja väljapaistva letipaigutuse koostöös kauplustega.

Nopri lai valik ehtsaid, vähetöödelduid, traditsioonilisi ja samas trendikaid talupiimatooteid valmib otse piimafarmi kõrval asuvas talumeiereis. Koostises kasutatakse võimalusel alati eestimaiseid tooraineid ning taimerasva, säilitusaineid jms Nopri toodetest ei leia. Talupiimatooted on tehtud keskkonnasõbralikult toodetud piimast, kohalike elanike usinate kätega ja traditsioonilise talus kasutatud tehnoloogia alusel kaasaegsetes tingimustes. Noprit iseloomustab: „Talust otse Sinule!“ „Väärtustades puhast loodust ja tervislikku toitumist“.

Mis on Nopri talu?

Nopri Talumeierei asub Võrumaal ja oma talu lehmad annavad parima, et ikka oleks toormaterjali, millest saaks valmistada häid ja huvitavaid piimatooteid. Nopri on usaldusväärne partner jaekaubandusele ja Horecale üle Eesti juba 15 aastat.

Niilode pere on seitsmeliikmeline ja kõik on vähemal või rohkemal määral seotud taluga. Kogu pere propageerib Eesti avatud talu ja kodumaist ehedat toodangut ning kutsub lahekesti endale külla.

Nopri lugu saab lugeda ja kirjutada: www.nopri.ee ja facebook.com/NopriTalumeierei/

KLIENDID KOMMENTEERIVAD koostööd perefirmaga Nopri:

Selveri ostujuht Ann-Kristin Adamson: „Nopri on üks Selveri lemmiknäiteid julgete ja tublide talutootjate hulgast – tootmises on säilinud eestimaisus, tooraine puhtus ja omanäolisus, aga tootearendust ja turundust tehakse suurettevõtte mastaabis julgusega. Igal hooajal on uusi ja huvitavaid tooteid, osaletakse aktiivselt kampaaniates ja pakutakse klientidele degusteerimistel tooteid maitsta. Selveri klientidele Nopri tooted maitsevad, seda kinnitavad stabiilselt kasvavad müügid“.

ABC Supermarketsi ostujuht Merle Tõru: „Nopriga omavaheline koostöö on positiivne. Kõik küsimused, probleemid saame kiirelt lahendatud. Nopri osaleb aktiivselt kampaaniates ning tegeleb tootearendusega“.

Taluturu perenaine Merle Vall: „Ilma Noprita tänast Taluturgu ei oleks. Peremees Tiit oli üks käivitajatest ja on oma hea kogemuse ning energiaga alati kohal, kui tarvis. Nopril on piimatoodete täisvalik ja meie ostjad hindavad seda.“

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara