Viru Keskus tuleb messiturule

Eesti suurima külastatavusega
kaubanduskeskus Viru Keskus ja messikorraldaja Orangetime Expo sõlmisid
kokkuleppe, mille kohaselt hakkavad Viru Keskuses toimuma lõpptarbijale suunatud
elustiilimessid.

Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar: "Kõikjal maailmas pakuvad kaubanduskeskused shopingule lisaväärtust suundudes üha uutele tegevusaladele, sama trendi järgib ka Viru Keskus. "

Vasara sõnul on selliste messide näol tegu mitmel pool maailmas edukalt toiminud lahendusega ja Viru Keskus soovib esimesena Põhjala riikidest seda Eestis rakendada.

Orangetime Expo juhataja Hardi Kinnas ütles, et koostöö Viru Keskusega annab võimaluse korraldada Eesti suurima külastajate arvuga messe. "Viru Keskust külastab nädala kolme viimase päeva jooksul ca 130 000 inimest, kellest kuni 90% lahkuvad keskusest ostuga. Seniste Eesti messide külastajarekordid jäävad sellele rohkem kui kaks korda alla", leidis Kinnas.

Esimestena saavad võimaluse oma tooteid ja teenuseid Viru Keskuses pakkuda turismi- ja reisifirmad ning koduelektroonikamüüjad.

Viru Keskus on Tallinna südalinnas Viru väljakul asuv kaubanduskeskus, mille käive oli 2005.aastal 1,43 miljardit krooni ning keskust külastas 11,2 miljonit inimest . Orangetime Expo OÜ on messide ja turundusürituste korraldamisega tegelev ettevõte, kelle tuntumaks tööks on rahvusvahelise auto- ja tehnikanäituse "Motorex Tallinn 2006" korraldamine. Orangetime grupi käive on sellel aastal üle 22 miljoni krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara