Enn Parel: Osturalli ajal kasvatame käivet kuni 2,5 korda

Tallinna Kaubamaja AS müügi- ja
turundusdirektori Enn Pareli sõnul tulevad inimesed Osturalli ajal poodi juba
ostumõttega, mitte lihtsalt kaupa uudistamas.

Kui tavaliselt külastab Tallinna kaubamaja sellel perioodil umbes 200 000 inimest, siis osturallile oodatakse 400 000 inimest. Oodata on kahe kuni 2,5kordset käibetõusu, sest inimesed tulevad poodi juba ostumõttega.

Osturallit ja Hullusid Päevasid ning muid ostuüritusi korraldatakse ühel ajal, et luua sünergiat, märkis Parel.
"Kui Viru keskuse laienduse avamisega lükkasime osturalli kuu aega edasi, siis see ei olnud nii edukas," ütles Parel. Stockmann ja Kaubamaja on algusest peale oma kampaaniaid samale ajale sättinud, teised on liitunud hiljem. "Otseselt me kampaaniaid koordineerinud ei ole, kuid see on hea aeg kampaaniate korraldamiseks ja üheskoos saata suur sõnum, et nüüd on hea aeg poodi tulla ja soodsalt kaupa osta," ütles Parel.

"Inimesed tulevad igast linnaosast isegi maalt. Kindlasti on Osturalli klientuur natuke teine kui tavapäevadel, kuid aasta-aastalt on see üritus üha rohkem oodatud ka püsiklientide seas," rääkis Parel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara