Enn Parel: Osturalli ajal kasvatame käivet kuni 2,5 korda

Tallinna Kaubamaja AS müügi- ja
turundusdirektori Enn Pareli sõnul tulevad inimesed Osturalli ajal poodi juba
ostumõttega, mitte lihtsalt kaupa uudistamas.

Kui tavaliselt külastab Tallinna kaubamaja sellel perioodil umbes 200 000 inimest, siis osturallile oodatakse 400 000 inimest. Oodata on kahe kuni 2,5kordset käibetõusu, sest inimesed tulevad poodi juba ostumõttega.

Osturallit ja Hullusid Päevasid ning muid ostuüritusi korraldatakse ühel ajal, et luua sünergiat, märkis Parel.
"Kui Viru keskuse laienduse avamisega lükkasime osturalli kuu aega edasi, siis see ei olnud nii edukas," ütles Parel. Stockmann ja Kaubamaja on algusest peale oma kampaaniaid samale ajale sättinud, teised on liitunud hiljem. "Otseselt me kampaaniaid koordineerinud ei ole, kuid see on hea aeg kampaaniate korraldamiseks ja üheskoos saata suur sõnum, et nüüd on hea aeg poodi tulla ja soodsalt kaupa osta," ütles Parel.

"Inimesed tulevad igast linnaosast isegi maalt. Kindlasti on Osturalli klientuur natuke teine kui tavapäevadel, kuid aasta-aastalt on see üritus üha rohkem oodatud ka püsiklientide seas," rääkis Parel.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

Teabevara