Kui tavaliselt külastab Tallinna kaubamaja sellel perioodil umbes 200 000 inimest, siis osturallile oodatakse 400 000 inimest. Oodata on kahe kuni 2,5kordset käibetõusu, sest inimesed tulevad poodi juba ostumõttega.
Osturallit ja Hullusid Päevasid ning muid ostuüritusi korraldatakse ühel ajal, et luua sünergiat, märkis Parel.
"Kui Viru keskuse laienduse avamisega lükkasime osturalli kuu aega edasi, siis see ei olnud nii edukas," ütles Parel. Stockmann ja Kaubamaja on algusest peale oma kampaaniaid samale ajale sättinud, teised on liitunud hiljem. "Otseselt me kampaaniaid koordineerinud ei ole, kuid see on hea aeg kampaaniate korraldamiseks ja üheskoos saata suur sõnum, et nüüd on hea aeg poodi tulla ja soodsalt kaupa osta," ütles Parel.
"Inimesed tulevad igast linnaosast isegi maalt. Kindlasti on Osturalli klientuur natuke teine kui tavapäevadel, kuid aasta-aastalt on see üritus üha rohkem oodatud ka püsiklientide seas," rääkis Parel.