Müüki plaanitakse kolmandiku võrra suuremat kui mullusügisesel Osturallil.
„Meie klientuur on üha rohkem huvitatud tuntud ja kvaliteetsetest kaubamärkidest. Osturalli edu võti seisnebki klientide vajadustega kaasas käimises ja sellepärast pöörame erilist rõhku heade kaubamärkide pakkumisele soodsa hinnaga,” rääkis Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel.
Tallinna Kaubamaja AS kontserni kuuluvad Tartu Kaubamaja AS, 21 kauplusega super- ja hüpermarketite kett AS A-Selver, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara OÜ, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ ning AS Rävala Parkla.
Tallinna Kaubamaja kontserni möödunud aasta käive oli 2,878 miljardit krooni ning puhaskasum 91,8 miljonit krooni. Kontserni keskmine töötajate arv oli 2006. aasta I poolaastas 2078.