Ülemiste ja Kristiine keskus on aastaga kõige rohkem kliente juurde võitnud

TNS Emori hiljutine kaubanduskeskuste seire
näitab, et kõige enam on aasta jooksul kliente juurde võitnud Ülemiste keskus ja
Kristiine keskus.

Kõige enam on aasta jooksul kliente juurde võitnud Ülemiste keskus ja Kristiine keskus. Ülemiste keskuse klientuuri ja maine näitajad on kolme tegutsemisaasta jooksul järjest paranenud. Seni veel liidripositsiooni hoidva Kristiine keskuse kõrval pretendeerib Ülemiste keskus üha enam Tallinna parima tööstuskaupade ostukoha tiitlile, olles orienteeritud laia valikuga, keskmise hinna ja kvaliteediga kauba pakkumisele.

Kaubanduskeskuste seire näitab jätkuvat kaubanduskeskuste osatähtsuse kasvu, st et üha suurem osa elanikest teeb tööstuskaupade ostud mõnest keskusest.

TNS Emori projektijuhi Kersten Jõgi sõnul peegeldavad keskuste paremust ülejäänud ostukohtade ees selgelt ka elanike ostuhoiakud - kümnest elanikust vähemalt 7-8 eelistab enda sõnul sisseostude tegemiseks just laia kaubavalikuga kaubanduskeskuseid.

Elanike mõttemaailmas eristuvad erinevate kontseptsioonidega keskused ja kaubamajad üksteisest järjest selgemini. Kersten Jõgi sõnul võib väita, et ostjate ootused teenindusele, kaupade hinnale ja kvaliteedile toetavad üsna tõepäraselt nende senist turundustegevust. Viru keskus, Tallinna Kaubamaja ja Stockmann kuuluvad kõrge lisaväärtusega ostukohtade sektorisse, pakkudes elanike hinnangul kaupu teistest oluliselt kõrgema hinna ja kvaliteediga.


Aktiivsem kommunikatsioon on aastaga kasvatanud ka teiste keskuste nagu Sikupilli keskuse, Lasnamäe Centrumi, Järve keskuse ja Mustika keskuse tuntust. Liidritele jäävad need keskused veel kõigi näitajate poolest alla.
2006. aasta septembris viis TNS Emor läbi iga-sügisese kaubanduskeskuste uuringu Tallinnas ja Harjumaal. Kokku küsitleti 1001 elanikku vanuses 15-74 aastat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara