K-kohukesel on alanud sooduskampaania

Nädal aega Säästumarketis hinnaga 2.20
müügil olnud K-kohuke oli AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul vaid
Säästumarketi sooduskampaania, mida kauplusekett erinevatele toodetele pidevalt
korraldab.

Eesti Päevalehe küsimusele, et kas K-kohukesel on perioodil enne valimisi veel tulemas taolisi kampaaniaid, vastas Kambura esmalt: „Ma ei saa aru, miks K-kohukest valimistega seostatakse.”

„K-kohuke loodi selleks, et Kohukese brändile tähelepanu pöörata ja see on õnnestunud,” ütles Kambura. 2005. ja 2006. aasta tulemusi võrreldes kasvas Kohukese brändi kandvate toodete müük 22 protsenti.

Kambura sõnul on hetkel lahtisi otsi ning pakkumisi on tema sõnul tehtud. „Konkurents on suur, kuid me pöörame tähelepanu rohkem kvaliteedile ning ei saa igasuguste hinnapakkumistega alati nõus olla.” Näiteks VP Market müüb kohukesi madalama hinnaga kui 2.20 krooni ehk hinnaga 1.90 krooni.

Riigiprokuratuur lõpetas kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse. Kaitsepolitsei poolt läbiviidud kriminaalmenetluse käigus kogutud materjalidest nähtub, et AS Idea AD ning AS Kohuke kasutasid teadlikult ära Eesti Keskerakonna sümboolikat ning nad soovisid kohukesele teha võimalikult sarnase kujundusega reklaami.

Samas ei leitud tõendeid, et Eesti Keskerakonna liikmed oleks sõlminud või tellinud nimetatud äriühingutelt K-kohukese reklaami oma valimiskampaaniaks või muul ebaseaduslikul viisil selle vastu võtnud varjatud annetusena.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara