Kaubamaja käive tõusis poole võrra

Kaubamaja kontsernile oli 2006. aasta
rekordiline. Käive kasvas 4,3 mld kroonini ehk 49%, teatas pressikonverentsil
Tallinna Kaubamaja Asi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Peamiste kasvuallikatena tõi Puusepp välja Selveri keti laienemise, 2005. aasta lõpus avatud Tartu Kaubamaja ja head müügitulemused Tallinna Kaubamajas.

Aasta oli väga hea kogu Eesti jaekaubandusele, kasvades 24% ehk 45 miljardi kroonini. See on SKP 12% tõusu taustal ka loomulik.

"Selgelt on märgata tarbimistrendide nihet, kus enam ostetakse kvaliteetsemat kaupa ja tähelepanu pööratakse rohkem iseendale. Kvaliteedi eest ollakse nõus ka rohkem maksma," lausus Puusepp. Samuti on muutunud toidukaupade müük, kuna järjest enam ostetakse valmistoitu.

Jaekaupmehed otsivad aktiivselt arenemisvõimalusi. Enim keskendutakse kvaliteedi tõstmisele. Peamine mure on siinkohal tööjõud. Kes ei suuda töötajaid paremini motiveerida, kaotavad konkurentsilahingus.

2007. aastaks Puusepp Eesti turule uusi sisenejaid ei prognoosi. Jätkub just positsioonide kindlustamine. Kaubamaja kontsernil on plaanis tegevust laiendada. Juba on sisenetud ka automüügi ja teeninduse turule. Nimelt on Kaubamaja käes KIA müük Eestis, Lätis ja Leedus. Välisriikidesse on plaanis minna ka muudes sektorites.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara