Eelmise aasta kalleim reklaamikampaania maksis 4 miljonit

Mullu nõudis palju raha Digi TV
turuletoomine, kõige kallim kampaania oli Starmani ZUUMtv, mis maksis 4 miljonit
krooni.

Elion kulutas DigiTV käivitamisele ligi 1,5 miljonit ja sai vastu 25 000 uut klienti. Kui palju kliente leidis Starman õhupallidega kampaania käigus, ei soovinud ettevõtte turundusdirektor Henri Treude täpsustada, kirjutab Äripäev.

Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku meelest iseloomustas 2006. aastat igas mõttes kvaliteedi kasv. Ettevõtted tellisid kvaliteetsemaid reklaame, olles valmis ka rohkem maksma. Samas saab neid reklaame näidata mitu hooaega, kuna nad ei devalveeru. Ka meedia planeerimisel arvestati konkreetselt ja täpselt õige sihtrühmani jõudmist. "Jahile kuulipildujaga enam ei minda," tähendas Aavik.

Avaliku sektori kampaaniatest oli eelmisel aastal üks kallimaid kalasöömisele õhutanud kampaania. Kalaliidu juhataja Valdur Noormägi oli tulemustega rahul, kuna eelmiste aastatega võrreldes kasvas läbimüük 20%. "Selle aasta alguseks oli kalalett täitsa tühi," üllatas nii edukas müük Noormäge meeldivalt.

Nii Saku Õlletehas kui ka A. Le Coq tegid eelmisel aastal tarbijamänge. Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa hinnangul oli läbi aegade edukaim Originaali suvepromo, mille käigus saadeti firmale 1,2 miljonit osavõtukoodi.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara