New Yorker võib tulla juba sel aastal

Eile kohtusid Rotermanni kvartali arendajad
Saksa ühe edukama rõivakauplusketi New Yorkeri esindajatega, kes otsivad Eestis
sobivat kaubanduspinda, kirjutas Äripäev.

Kuuldavasti viibivad keti esindajad Eestis juba kolmapäevast. Kaubanduskeskustega on aga läbirääkimisi peetud kauemgi.

"Oleme nendega mitu korda telefoni teel rääkinud ja kohtunud," märkis Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar. Kuigi sakslased tahavad saada 800-1300ruutmeetrist boksi ning Viru keskuses eriti vaba pinda pole, kõlas tema hääles positiivne noot, sest sellise rosina nagu New Yorker võtaks ta iga hinna eest vastu. "Võrreldes Marks Spenceriga, kuhu lähed sisse ja ütled so what, on New Yorker hoopis teistsugune," märkis Vasar, kes nentis, et kuna teisedki keskused tunnevad New Yorkeri vastu huvi, on tema šansid sellevõrra väiksemad.

Nii näiteks tahab rõivaketti napsata endale Urmas Sõõrumaa rajatava Rotermanni keskuse arendusjuht Marika Jäger, kellega sakslased eile kohtusid. "Meil käivad lepingulised läbirääkimised," sõnas ta. "Kõik peaks lähinädalatel selguma." Ta lisas, et Rotermanni idee oli New Yorkerile meeldinud.

Lootus on ka Pro Kapitali gruppi kuuluval Kristiine keskusel, sest grupi Läti keskuses on New Yorker juba sees on ning koostöökogemus olemas. "Kindlasti praegu Euroopa üks dünaamilisemaid ja kiiremini arenevaid moekontseptsioone. Nad on suutnud isegi H Mile vastu hakata," märkis Kristiine keskuse juht Allan Remmelkoor, kelle sõnul on poekett väga mobiilne ja valmis vaba pinna tekkides kolme kuu jooksul poe avama. Rotermannis oleks 5000 ruutmeetrit pinda valmis juba augustis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara