EL muudab e-kaubanduse lihtsamaks

Euroopa Komisjon kavatseb üle vaadata
internetis toimuvatele tehingutele kehtestatud reeglid, et inimesed saaksid
teistest riikidest julgemalt oste sooritada.

"Peame ruttu tegutsema," ütles bulgaarlannast tarbijakaitsevolinik Maglena Kuneva. ELis korraldatud uuringu kohaselt arvab 71% tarbijaist, et teistest liidu riikidest ostetud kaupa on raskem tagastada ja kaubaga seotud kaebusi keeruline lahendada, kirjutas BBC.

Euroopa Liit kavatseb nüüd nende probleemidega tegelda ja enne aprilli avaldada soovitused.
Volinik Kuneva sõnul on vaja üle vaadata internetis ja telefoni teel ostetud kauba garantii- ja tagastustingimused ning järelemõtlemisaja pikkus.

ELi statistika andmete järgi ostis eelmisel aastal teistest liikmesriikidest kaupa ja teenuseid 26% ELi tarbijatest, kuid vaid 6% neist tegid tehingu inernetis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara