Aura Fresh saab uue õuna-kirsi maitse

AS A. Le Coq toob veebruaris müügile uue
õuna-kirsijoogi, teats ettevõte. Uus Aura Fresh õuna-kirsijook on
säilitusaineteta ning sisaldab vähemalt 50% ulatuses mahla.

A. Le Coq´i juhi Tarmo Noobi sõnul sündis idee valmistada õuna-kirsijooki just seetõttu, et mõlemad maitsed on eestlaste seas väga populaarsed. ”Uues joogis sisalduv kirsi ja õunamahl tugevdab organismi kaitsevõimet, annab energiat, parandab ainevahetust ning sisaldab rohkesti vitamiine,” lisas Noop.

Uus õuna-kirsijook on pakendatud tetrapakki ning toote poehind jääb 11.90 – 12.90 krooni vahele. Lisaks õuna-kirsijoogile kuuluvad Aura Fresh tootesarja veel viis erinevat maitset – Aura Fresh viinamarjajook, multivitamiinijook, tomatijook, õunajook ning apelsininektar.

Aura mahlasid müüdi 2006. aastal 11,8 miljonit liitrit ning mahlade turuosa on 33%.

A. Le Coq Tartu Õlletehas on Eesti suurim joogitootja, ettevõtte müügimaht Eestis oli 2006. aastal 128 miljonit liitrit, mis oli 13 % võrra suurem kui eelmisel aastal. A. Le Coq´i tooteportfelli kuulub 16 õllesorti, kuni 6% alkohoolsed joogid (long drink), siidrid, karastusjoogid, mahlad, nektarid, mahlajoogid, spordijoogid, jääteed ja veed. A. Le Coq Tartu Õlletehase olulisemateks brändideks A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara