Eesti toidukaup murdis Saksa turule

Tänasest Saksamaal Aue linnas Simmeli
poeketis müügis olevad Eesti toidukaubad peaksid näitama, kas siinsetel
toidutöösturitel on Euroopa suurimas riigis lootust läbi lüüa ka oma kaubamärgi
ja toodetega, kirjutas postimees.ee.

Eesti kaupade eksporti Saksamaale vedanud Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja turundusspetsialisti Piret Õunapuu sõnul saadeti esimese sammuna inimestele tutvumiseks partii erinevaid toiduaineid, mis Eesti ühisletil müüki pannakse.

«Kui inimestel nende vastu huvi on ning tööstused suudavad tarned tagada, on sakslased huvitatud ka suurematest partiidest,» tutvustas ta sõlmitud sakslastega kokkulepet.

E-Piima juhi Margus Murakase sõnul on Simmeliga saavutatud kokkulepet veel vara uue ajastu alguseks nimetada, kuid hea võimalus oma ekspordimahtu kasvatada on see igal juhul.

Tema kinnitusel on selline kanal ettevõtjale ka majanduslikult kasumlik. Eesti tooted võidavad Simmeli poodidest seetõttu, et kett on spetsialiseerunud erinevates riikides tehtud kauba müügile.

Eesti tööstustel on Euroopa jaekettidesse pääsemine raske peamiselt seetõttu, et ei suudeta suurkettide soovitavaid kaubakoguseid toota. Sestap on ekspordis seni piirdutud lähiriikidega.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara