Autor: Kaubandus.ee • 15. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

K-kohukese tootja teenis mullu üle 15 miljoni krooni kasumit

Eesti glasuurkohukeste tootja AS Kohuke teenis eelmisel aastal 88 miljoni krooni suuruse käibe juures üle 15 miljoni krooni kasumit, ettevõtte kasum kasvas aastaga üle kolme korra.

Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul on ettevõte viimastel aastatel pööranud turundusele suuremat tähelepanu ja see on end õigustanud, teatas ettevõte.

„Ohtralt elevust tekitanud K-kohukese müügikampaania saavutas üle ootuste suure tähelepanu ja tõi kohukese ostjate ridadesse palju uusi inimesi, kes varem meie toodetest midagi ei teadnud. Kiirele kasvule aitas kaasa ka eksport, mille osakaal on kasvanud juba 55 protsendini müügist,” ütles Kambura.

AS Kohuke müüb oma tooteid märkide Black Mama, Kohuke ja K-kohuke all.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757