Coca-Cola on sunnitud uusi jooke turule tooma

Raskes konkurentsis januste klientide
pärast on Coca-Cola sunnitud oma Ameerika tööd ümber organiseerima ja turule
tooma uusi jooke.

Coca-Colale pakub tugevat konkurentsi Pepsi, samas sunnivad firmat oma strateegiat muutma ka tervislikumate jookide tootjad, näiteks mahlatootjad, kirjutas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.

Ameerika üksus jagatakse edaspidi kolmeks: mulliga jookide osakond, mullita jookide osakond ja uute toodete arendamise osakond.

"Uue struktuuriga organisatsiooniga saame võita turuosa," ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Sandy Douglas.

Coca-Colal on umbes 400 registreeritud kaubamärki. Ettevõttes töötab üle maailma 71 000 inimest. Eelmises aastal müüdi tooteid ligi 290 miljardi krooni väärtuses.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara