Osturalli raames paneb Kaubamaja müüki 10 Kia Picantot

Homsest antakse stardipauk viiele tihedale
Osturalli päevale Kaubamajas. Esmakordselt müüakse Osturalli raames ka autosid.

Kokku oodatakse Osturallile Tallinna ja Tartu Kaubamajades ligi 400 000 külastajat ja kaupu plaanitakse müüa enam kui 40 miljoni krooni eest, teatas ettevõte.

„Osturallide suure menu põhjuseks on kindlasti hoolikalt valitud kaubavalik,” rääkis Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Seekord tuleme välja seninägematu pakkumisega ja müüme esmakordselt Osturalli raames ka autosid. Tallinna ja Tartu Kaubamajas pannakse müüki 10 Kia Picantot hinnaga 89 900 krooni.”

„Seekordsel Osturallil plaanime kokku müüa ligi 750 tuhat toodet, millest enamik on varutud spetsiaalselt Osturalli tarbeks.” märkis Tallinna Kaubamaja ostudirektor Edward Köster. Osturalli kaup on isegi kuni 80% soodsam võrreldes tavasortimendi sarnaste toodetega. Põhirõhk on kindlasti kvaliteetsetel headel brändidel, aga kindlasti müüme ka lihtsamaid tarbekaupu, mida tullakse samuti Osturallile soodsalt soetama.”

„Suurim huvi on alati ilutoodete – lõhnade, kreemide ja ripsmetuššide vastu. Samuti hooajaliste kaupade – teksapükste, toppide ja jalanõude vastu. Eriti palju ostetakse alati soodushindadega elektroonikakaupu,” rääkis Edward Köster.

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad Tallinna Kaubamaja AS, Tartu Kaubamaja AS, AS A-Selver, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, TKM Latvia SIA, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, Kia Auto UAB ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja kontserni 2006. aasta netokäive oli 4,3 miljardit krooni. Kontsernis on ligi 2950 töötajat. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Väärtpaberibörsil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara