Värvikeskuste Grupi käive on aastaga kolmandiku võrra kasvanud

Sadolini Värvikeskuse kaubamärgi all
tegutseva Värvikeskuste Grupp OÜ 2006. aasta käive oli auditeerimata andmetel
133,9 miljonit krooni, mis on üle 32 protsendi suurem kui 2005. aastal.

Värvikeskuste Grupi tegevjuhi Olle Saare sõnul põhineb ettevõtte käibe ja kasumi kasv heale kliendisuhtele. Saare sõnul on ettevõtte eesmärgiks olla äriklientide jaoks eelistatuim partner värvide ja viimistlusmaterjalide müügi valdkonnas. Samuti soovitakse Saare kinnitusel olla parim maalritööde materjalidele, teadmistele ja teenindusele spetsialiseerunud lahenduste pakkuja Eestis.

„Ettevõtte uuteks väljakutseteks on pakkuda senisest enam kvaliteetseid erilahendusi, mis aitaksid kliendil kiiremini, lihtsamalt ja odavamalt häid tulemusi saavutada. Üheks sammuks siinkohal on elektriliste pihustusseadmete ja fassaadisüsteemide müük, millega lähiajal ka alustada plaanime,” lisas Saare.

Olle Saare sõnul otsib ettevõte lähiaastatel võimalusi laienemiseks Virumaale. „Tahame lähemal paaril aastal Tallinna, Tartu ja Pärnu kõrval kanda kinnitada ka Virumaal. Nõudlus olemas, peame ise kliendile lähemale minema,” sõnas Saare.

Värvikeskuste Grupp, mis tegutseb kaubamärgi Sadolini Värvikeskus all, tähistab tänavu 12. aprillil oma kümnendat tegevusaastat. Sadolini Värvikeskus müüb nii värve, lakke, pahtleid, liime, vuugitäiteid kui ka sinna juurde kuuluvaid siduskaupu.

Sadolini Värvikeskuse neli kauplust asuvad Tallinnas Tartus ja Pärnus.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara