Tele2 uuendab logo

Mobiilsideoperaator Tele2 Eesti võtab maikuust
kasutusele uue logo ja disaini, uus korporatiivne identiteet võetakse ühiselt
kasutusele kõigi Tele2 ettevõtete poolt üle Euroopa, teatas firma.

Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul toob Tele2 uus logo ja korporatiivne identiteet esile ettevõtte juhtiva turupositsiooni kvaliteetse ning soodsa mobiilsideoperaatorina. “Uus korporatiivne identiteet aitab paremini siduda erinevad tooteliinid ning turunduskampaaniad ühtseks tervikuks, mis võimaldab meil efektiivsemalt tegutseda ja jätkates kvaliteetse teenuse pakkumist parima hinnaga. Samuti annab see selge signaali klientidele, et Tele2 on tugev rahvusvaheline ettevõtte, mis tegutseb üle kogu Euroopa,” ütles Seema.

Ettevõtte uus korporatiivvärv on kollane, mis iseloomustab hästi Tele2 sõbralikku ja positiivset organisatsiooni. Seema sõnul väljendab kujunduses uue värvina esinev kollane ettevõtte dünaamilisust ning pidevat arengut, vastamaks klientide üha uutele vajadustele ja maitsele. “Kliendid ootavad meilt sõitu kollases liidrisärgis,” lisas Seema.

Tele2 Eesti värske korporatiivse identiteedi juhatab esimesena sisse Smart kõnekaardi reklaamikampaania, mille raames saavad kliendid reeglitele vastava laadimise korral 30% tasuta kõneaega.

Muutus toimub erinevates riikides järkjärgult, juuni keskpaigaks on logo ja sümboolika uuendatud juba kõikjal Eestis. Uue identiteedi töötas välja Rootsi reklaamiagentuuri Forsman Bodenfors tütarettevõte Happy.

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 29 miljonile kliendile 22 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust enam kui 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara