Kalevi turundusjuht taotleb kaubamärki Pronkssõdur

Kommivabriku Kalev turundusjuhi Alar Pinki
firma Mosaic esitas taotluse registreerida oma nimele kaubamärk Pronkssõdur.
Taotlus puudutab nelja tooteklassi alkoholist ja õllest kuni rõivaste ja
õppematerjalideni.

Pink ütles Ekspressile, et tal ei ole täpset ideed, kuidas kaubamärki kasutada. "Mul oli see avaldus juba meelest läinud," ütles ta. "Esitasin ta ju aasta tagasi. Vaatan ikka ringi, mis nimed on kuumad."

Muuhulgas soovib ta oma nimele saada ka kaubamärki Jokk.

Praegu on nii Pronkssõduri kui ka Joki paberid menetlemise faasis. Pink märkis, et arvestades praegust olukorda pole ta sugugi kindel, kas riik üldse Pronkssõduri kaubamärgi talle annab.

Pärast Pronkssõduri hiljutist minemaviimist Tõnismäelt teatasid Vene partnerid Kalevile, et lõpetavad tema kommide ostmise.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara