Kalevi turundusjuht taotleb kaubamärki Pronkssõdur

Kommivabriku Kalev turundusjuhi Alar Pinki
firma Mosaic esitas taotluse registreerida oma nimele kaubamärk Pronkssõdur.
Taotlus puudutab nelja tooteklassi alkoholist ja õllest kuni rõivaste ja
õppematerjalideni.

Pink ütles Ekspressile, et tal ei ole täpset ideed, kuidas kaubamärki kasutada. "Mul oli see avaldus juba meelest läinud," ütles ta. "Esitasin ta ju aasta tagasi. Vaatan ikka ringi, mis nimed on kuumad."

Muuhulgas soovib ta oma nimele saada ka kaubamärki Jokk.

Praegu on nii Pronkssõduri kui ka Joki paberid menetlemise faasis. Pink märkis, et arvestades praegust olukorda pole ta sugugi kindel, kas riik üldse Pronkssõduri kaubamärgi talle annab.

Pärast Pronkssõduri hiljutist minemaviimist Tõnismäelt teatasid Vene partnerid Kalevile, et lõpetavad tema kommide ostmise.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara