Kalevi müük Soome turule on kasvanud 2.5 korda

AS Kalev Chocolate Factory ei nõustu EAS –
i Soome esindaja hinnanguga Kalevi Soome turu ebaõnnestunud strateegia kohta ja
kinnitab, et ettevõtte müük läheb Soomes järjest paremini.

Kalev CF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul oli kuni 2006 aasta sügiseni Kalevi müük Soome tõepoolest juhuslik ja toimus suuresti mõne asjast huvitatud edasimüüja initsiatiivil, teatas firma.

„Samas on meil juba viimase 7-8 kuu jooksul välja kujunenud väga tugev ja motiveeritud koostööpartner, kellega on müügid kasvanud hüppeliselt. Oleme saanud väga head tagasisidet ka Eestit külastavatelt Soome turistidelt, müük kasvab ka Helsingi suunalistel laevadel,” sõnas Kusmin. Tema sõnul on Kalevi täna Soome eksporditavad tooted oma hinnaklassilt peamise konkurendi Fazeriga võrreldavad. „Oluline on siinjuures rõhutada, et me müüme Soome šokolaadi tahvleid, mille osas on turul väga suur konkurents. Tegelikkuses on tarbija Kalevi šokolaadi järjest enam omaks võtnud,” ütles Kusmin.

Kati Kusmini sõnul kurvastab teda, et Eesti maksumaksja raha eest ülalpeetava organisatsiooni esindaja annab ebapädevaid hinnanguid välismaal, mis kahjustavad Eesti tootja huve. „Ma loodan, et siin on tegemist mingi kommunikatsioonihäire või arusaamatusega. Kalev on Eesti mainekaim ettevõte ja me ei ole huvitatud „abist”, mis kleebib meie toodetele külge väärtusi, mida Kalev ei jaga,” sõnas Kusmin.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara