Adidas võtab sihikule Balti turu liidrikoha

Maailma suurimaid spordikaupade tootjaid
Adidas nimetas ametisse uue Põhjamaade regiooni juhi, teatas firma.

Magnus Rylander, kelle juhtimise alla kuuluvad ka Balti riigid, on mitmekülgse kogemusega juht ning endine Rootsi meister moodsas viievõistluses. Rylanderi visioon on veelgi kindlustada ettevõtte liidripositsiooni Skandinaaviamaades ning tõusta esimeseks ka Balti spordikaupade turul.

Rylanderi sõnutsi kasvab Balti sporditurg teistest Euroopa riikidest oluliselt kiiremini. “Adidase sihiks on hõivata number üks positsioon kogu Põhjamaade spordikaupade turul, mis hõlmab ka Balti riike,” sõnas adidase Põhjamaade regiooni juht.

Ettevõtte edasistest plaanidest rääkides ütleb Rylander, et Adidas keskendub Balti riikides eelkõige rahvaspordi ja sportlike eluviiside edendamisele, samuti jooksmise ja jalgpalliga seotud tootekategooriate arendamisele. „Juba praegu sponsoreerib Adidas Riia maratoni ja Eesti Järvejooksude sarja, samuti kolme suurt jooksuüritust Leedus,” rääkis Rylander.

Magnus Rylander omab enam kui kümne aasta pikkust juhtimiskogemust rahvusvahelistes ettevõtetes. Adidase Põhjamaade regiooni meeskonnaga liitus ta 2005. aastal finantsjuhina. Magnus on mänginud olulist rolli tugeva meeskonna loomisel adidase Rootsis asuvas Põhjamaade regiooni peakorteris ning ettevõtte viimisel turuliidri positsioonile. Rylander allub otse adidase EMEA regiooni asepresidendile Roland Auschel’ile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara