Adidase Põhjamaade juht: saame aastaga Nike'st paremaks

Adidase Põhjamaade regiooni uus juht Magnus
Rylander peab Baltimaid fantastiliseks turuks, mis kasvab kiiresti.

Rylanderi sõnul on Adidasel plaan aastaga muutuda Baltimaades turuliidriks. Praegu umbes 20%-st turuosa omav Adidas peaks selleks mööduma oma peamisest konkurendist Nike'st, kelle turuosa on hetkel hinnanguliselt 25-30%.

Rylander usub, et nad mööduvad Nike'st, sest tema sõnul on Adidase kasv kiirem kui Nike'l. Rylander peab Adidase tugevaks küljeks seda, et esimesena avas just Adidas oma kontori Baltimaades 2006. aastal. Adidasel on kavas aasta jooksul avada lisaks Riiale kontorid ka Tallinnas ja Vilniuses.

"Baltimaades kontori avamine tähendas organisatsiooni restruktureerimist," ütles Rylander. Mehe sõnul on ettevõttele olulised Baltimaade kontori töötajad, kes tunnevad väga hästi sealset turgu ning tänu kellele on paranenud ka ettevõtte müügitulemused. Rylander rõhutas iga turu omapärade tundma õppimist ja seeläbi klientidele lähemale jõudmist.

Adidase Põhjamaade regiooni juht peab ettevõtte kiire kasvu puhul oluliseks just kohanemist erinevate turgudega. "Eestis on oluline just tervisejooks, Leedus korvpall," tõi ta näiteid Baltimaade erinevustest.

Rylanderi sõnul on kavas aasta lõpuks suurendada ka poodide arvu Baltimaades, aasta lõpuks on Baltimaades üheksa poodi.

Rylanderi sõnul on kasv kiire kõigis kolmes Balti riigis ning ettevõte kavatseb jätkata investeeringuid regiooni. "Meie jaoks on tegu väga olulise investeeringuga," ütles ta. Rylander ei soostunud ütlema palju on Adidas Baltimaadesse investeerinud ja palju kavatseb veel investeerida.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara