Nike: igaüks tahab olla regiooni parim

Nike kaupade müüja Eestis Rainer Tops
ütles aripaev.ee-le, et eks igaüks tahab olla oma regioonis parim.

"Oma asju tuleb teha võimalikult hästi, ega see lihtne ei ole," kommenteeris ta Adidase plaane saada regiooni liidriks.

"Igal regioonijuhil on soov olla parim. Samas ambitsioonikust ei saa ette heita, kuid seda on lihtsam öelda, kui olla," ütles Nike Eesti esindaja AS Jalajälg tegevdirektor Rainer Tops.

"Meie oleme omad plaanid teinud, meie soov on ikka jätkata juhtpositsioonil," lisas ta.

Selleks, et olla turul parim tuleb pakkuda parimat toodet parimal viisil. "Jaemüüjatele häid lepingutingimusi. Tavaostjale tuleb kaupa pakkuda atraktiivselt," loetles Tops.

Müügitegevuse toetuseks teeb AS Jalajälg koostööd näiteks Eesti olümpiakomitee, kergejõustikuliidu ja korvpalliklubiga Tartu Rock.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara