Hiina: kulutajad mürgitavad ennast mugavusega

Sel nädala avatakse Šanghais teine Hiina
miljonäride laat, kuid luksuskaubad seal riigis on sattumas põlu alla, kirjutas
The Economist.

Laada 15 000 külalisele üritatakse müüa antiikmööblit, luksusautosid, eralennukeid jne. Organisaatorid ei osanud ürituse jaoks valida hullemat aega. Juuni on pühendatud ka Hiina presidendi Hu Jintao harmoonilise ühiskonna plaanile, mille eesmärk on piirata ebavõrdsust ja tuua kodanikke teineteisele lähemale.

Märgid näitavad, et piirangud on tulemas. Kuigi vahe Hiina rikaste ja vaeste vahel on väiksem, kui teistes arengumaades, kasvab see kiiresti. 70 000 rahutuse juhtu Hiinas näitab kasvavat ebavõrdsustunnet.

See on pannud poliitikuid uusrikkaid hurjutama. Seni küll veel väikestviisi, näiteks tehes märkusi kui nad jätavad oma taldriku bankettidel tühjaks söömata. Kuid viimasel ajal on kaebused kasvanud. Märtsis kritiseeris peaminister Wen Jiabao säravaid kodusid ja maa kasutamist golfiväljakutena. Paar nädalat hiljem teatas valituse ametlik esindaja, et suured kulutajad mürgitavad ennast mugavusega ja upuvad rikutusse.

Eelmisel nädalal kutsus pekingi linnapea Wang Qishan inspektorid plakatile, mis reklaamis luksust või ülierilisi tooteid, mis julgustavad luksulikku eluviisi ja enesekeskust, mis ei tule kasuks harmooniale. Kohalik reklaaminõukogu tunnistas, et on probleeme reklaamidega, mis ei vasta sotsialistliku vaimuga tsivilisatsiooni vajadustele.

Kohalike poliitikute meelest ei tohi reklaam rikkust ja luksust rõhutada. Lubatakse, et plakatid sobimatu reklaamiga eemaldatakse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara