Wal-Mart registreeris Venemaal 42 kaubamärki

Wal-Mart kavatseb juba ammu idasuunalist
laienemist, ent praeguseks on firma registreerinud Venemaal juba 42
kaubamärki.

Ameerika kaubandushiiu Venemaale laienemisest on räägitud juba viis viimast aastat, kirjutas E-xecutive.ru tänavu mais. Wal-Mart on pidanud ka läbirääkimisi kohalike kaubanduskettide Lenta ja Karusell ostuks.

Venemaa patendiameti Rospatent andmetel registreeris Wal-Mart 2001. aastal oma peamised kaubamärgid Wal-Mart ja Sam's Club. Viimase kahe aasta jooksul on firma Venemaal registreeritud kaubamärke hulgi: 2005. aastal 26 tükki, 2006. aastal 10 ja tänavu maikuuks juba kaks.

Üheksa registreeritud kaubamärki kujutavad endast Wal-Marti nime ja sellega sarnanevaid nimesid kirillitsas. Juriidilise büroo Sojuzpatent andmetel on registreerimisel veel 28 Wal-Marti kaubamärki.

Teised välismaised kaubandusketid pole Venemaal nii palju kaubamärke registreerinud. Inglise Tesco registreeris oma peamise kaubamärgi Tesco alles möödunud aasta märtsis.

Carrefour, kelle esimesed kauplused avati juba aasta alguses, pole Venemaal oma kaubamärke veel registreerinud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara