Kellafirma: Charlize Theron tegi meid lolliks!

Kellafirma Raymond Weil nõuab kohtu kaudu
tagasi miljoneid dollareid oma reklaamnäolt Charlize Theronilt, kes ilmus
mullusele Texase filmifestivalile Diori kellaga.

Femalefirsti andmeil oli näitlejanna reklaamilepingu väärtus ligi 20 miljonit dollarit. Weili esindajad vahutavad vihast ja nõuavad Theronilt lepingu rikkumise eest raha tagasi, vahendas SLÕhtuleht.

"Kui oled Ralph Laureni modell, ei tohi sa Oscarite galal Guccit kanda," toob Weili advokaat David Jaraslowicz tabava võrdluse. "Ta õõnestas kogu meie reklaamikampaaniat. Kulutasime Theronile keskenduvale kampaaniale terve varanduse - ja tema läheb ja teeb meid kogu tööstusharu ees lolliks, kandes Diori."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara