Eesti Posti pakid hilinevad töötajate nappuse tõttu

Töökäte puuduse tõttu liiguvad pakid Eesti
Posti kaudu aeglasemalt kui muidu - ettevõtte ei suuda pakkide edasitoimetamisel
kinni pidada ka enda seatud tähtaegadest.

Isegi siis, kui pakk välismaalt on jõudnud juba Eestisse, venib selle kättesaamine, kirjutas Äripäev.

Ehete toorikuid müüva OÜ Handland omanik ja juhataja Helger Aaresild ootab siiani oma saadetist, mis postitati Hongkongist 9. juunil ja jõudis Tallinna 13. juunil.

Aaresilla sõnul ootas ta kannatlikult pakki, lõpuks helistas Eesti Posti infotelefonile, et teada saada, kus ta saadetis on. Sealt vastati, et pakk on veel deklareerimisel, seega tuleb veel oodata. Ei antud selgitust, kui kaua peab ootama ja miks üldse peab niikaua ootama.

"Nüüd juba tekib probleeme, sest inimesed ootavad kaupa ja ma ei arvestanud, et selle kättesaamiseks kulub nii palju aega," selgitas Aaresild eile.

Eesti Posti töökorraldus muutus eelmisel aastal. Enne käis Aaresild Tallinnas Pallasti tänava peakontoris oma kauba dokumente täitamas, deklareerimas ja tollimaksu maksmas. Muutuste tõttu peab ta ootama, kuni paki teade postkasti jõuab ja siis sellele järele minema.

"Idee iseenesest on hea, et kliendil pole enam vaja ise kohale minna, aga samas on saadetised hakanud viibima, mis tekitab teadmatuse tunde," märkis ärimees.

"Ka saadetise kohale jõudmist peab ise uurima ja küsima, võiks ju anda teada, millal pakk Eestisse on jõudnud ja kui kaua võib aega minna."

ASi Eesti Post rahvusvahelise posti ja tollisuhete ekspert Lylian Taal selgitas, et järjekorrad on tõesti pikenenud. "Seoses posti teel internetikaubamajadest ja eBayst tellitavate kaupade populaarsuse kasvuga ja posti soodsa tollivormistuse tasuga on viimase aasta jooksul postisaadetiste maht järsult suurenenud," rääkis ta. "Töötajate puuduse tõttu, eriti suvisel puhkuste ajal, on tollivormistus kahjuks pikenenud."

Ta lisas, et praegu on tollivormistusega tegelevas osakonnas puudu kaks töötajat. Tollikoolitusega spetsialisti on tööturult raske leida ja seetõttu koolitab Eesti Post neid ise.

Eesti Post on informeerinud kliente, et saadetis jõuab nende kätte kuni viie tööpäeva jooksul, kuid nüüd ei suuda Eesti Post sellest tähtajast enam kinni pidada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara