Tallegg müüs jaaninädalal 3-kordse koguse lihatooteid

Tallegg müüs jaaninädalal kokku üle 67
tonni marinaadis lihatooteid, mis on 3 korda rohkem kui tavalisel suvenädalal,
teatas firma.

Jaanipäeva kanalihahitt oli Kanalihast ðaðlõkivorst naturaalses lambasooles, mida sõid eestlased jaaniajal kokku 5 tonni. Populaarsed olid nagu alati ka Mahedamaitseline ja Gruusia ðaðlõkk.

„Meile teeb rõõmu, et eestlaste iga-aastaste liigsöömispühade – jaanipäeva ja jõulude – ajal on inimesed teadvustanud, et kanaliha näol on olemas kerge ja lahja, alternatiiv grillimiseks ja küpsetamiseks,” lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Aasta-aastalt kasvab eestlaste grillilembus, kasvab tasapisi ka kanalihatarbimine. AC Nielseni andmeil moodustas möödunud aasta suvel Talleggi marinaaditoodete müük 30% kõikidest marinaadis lihatükkide müügist Eestis. Usun, et sel aastal on tulemus veelgi parem.”

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara