Mais kasvas kaubandus 16%

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük
püsivhindades suurenes 2007. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes 16%,
teatas Statistikaamet.

Mais oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,5 miljardit krooni. Kiireim juurdekasv oli mais tööstuskaupade kauplustel (22%). Toidukaupade kauplustes kasvas müük eelmise aasta maiga võrreldes 10%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused üle 40% jaekaubandusettevõtete müügi juurdekasvust.

Kõige rohkem kasvas jaemüük mais muudes spetsialiseeritud kauplustes (37%), mille jaemüüki kasvatas kevadhooajale omaselt suurenenud lillede, taimede, istikute, väetiste ning spordi-, matka- ja kalastustarvete müük. Jätkuvalt oli kõrge nõudlus ka garderoobikaupadele - tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes kasvas müük aastaga 35%. Hästi läks ka majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustel, kus müük kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25%.
2007. aasta aprilliga võrreldes suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 8%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 5,4 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis ligi 85%. Eelmise aasta maiga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 21%, eelmise kuuga võrreldes 9%.

Sõidukikaubandusettevõtete müügitulu oli mais 4,6 miljardit krooni. 2006. aasta maiga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 21%, eelmise kuuga võrreldes 5%.


Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara