Allahindlus meelitab ka tavahinnaga ostma

Paljude jaemüügifirmade turundus on üles
ehitatud pidevatele allahindlustele, mille abil inimesed poodi meelitatakse ja
seeläbi ka tavahinnaga toodete müüki suurendatakse.

Selliste firmade hulka kuuluvad näiteks K-Arvutisalong, mööblipoed Sotka ja Asko ning satelliittelevisiooni pakkuv Viasat, kirjutas Äripäev.

"See on üks oluline osa meie ärikontseptsioonist," teatas K-Arvutisalongi marketingiosakonna juht Taavi Raidma. Igas kuus korraldatavad allahindlused on edukalt aidanud müüki suurendada. "Lepime tarnijatega kokku tooted, mida soodsalt müüa saame. Nende abil on meil võimalik teha lisamüüki ja nii müüme ka tavahinnaga tooteid," selgitas Raidma.

"Suured allahindlused on meil jaanuari- ja juulikuus ning need kestavad terve kuu," selgitas Sotka ja Asko mööblikaubamajasid juhtiva Indoor Groupi tegevdirektor Niko Romanainen. Kuna mudelid vahetuvad, siis on allahindluste käigus hea vanad tooted ja näidised maha müüa.

Väiksemad kampaaniad, nagu Must müük või Diivanipäevad, kestavad vaid nädalavahetuse või maksimaalselt nädala. "Kliendile peab kogu aeg kampaaniaid ja pakkumisi tegema ning näitama, mis meil uut on," põhjendas Romanainen ning kinnitas, et kampaaniad tasuvad end ära.

Reklaamiagentuuri Tank tegevjuht Joel Volkov leiab, et see on igati normaalne käitumine ning ilmselt jääb alati toimima. Kui vaadata laiemalt, siis on see omane ka telekommunikatsioonifirmadele ja supermarketitele. Põhimõte on välja käia n-ö majakas, mis püüab inimesi ja mille tulemusena saab talle midagi maha müüa.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara