Tallinna Kaubamaja kahekordistas müüdud KIAde arvu

Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta
müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui
eelmisel aastal.

Autokaubanduse 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 374 miljonit krooni
(23,9 miljonit eurot). Müüdi 1429 uut sõidukit, mis on 794 uut sõidukit rohkem kui 2006. aasta I poolaastal, teatas ettevõte börsile.

Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta esimese poolaasta kogu müügitulu oli 2,8 miljardit krooni (178,2 miljonit eurot), mis tähendab käibe pea kasvu pea poole võrra.

Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,9 miljardit krooni (121,1 miljonit eurot). Seega oli kasv oli 47%. 2006. aasta esimese poolaasta müügitulus aga puudus autokaubanduse ärisegmendi müügitulu.

A-Selveri 2007. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 1,7 miljardit krooni (110 miljonit eurot), mis on 32% enam kui eelmise aasta samal perioodil. 2007. aasta I poolaastal tehti Supermarketitest 12,6 miljonit ostu, mis on 15% enam kui 2006. aasta I poolaastal.

Kaubamajade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 693,5 miljonit krooni (44,3 miljonit eurot), kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%. 2007. aasta I poolaastal sooritati Kaubamajadest 4,1 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2006. aasta I poolaastal.

Kinnisvarade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 20,0 miljonit krooni (1,3 miljonit eurot), kasvades aastaga ligi 9%. Segmentide vaheline müügitulu oli 28,8 miljonit krooni (1,8 miljonit eurot), kasvades aastaga 1%.

I poolaasta müügitulu mõjutas elanikkonna ostujõu kasv ning soodne majanduskeskkond.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara