Tallinna Kaubamaja kahekordistas müüdud KIAde arvu

Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta
müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui
eelmisel aastal.

Autokaubanduse 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 374 miljonit krooni
(23,9 miljonit eurot). Müüdi 1429 uut sõidukit, mis on 794 uut sõidukit rohkem kui 2006. aasta I poolaastal, teatas ettevõte börsile.

Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta esimese poolaasta kogu müügitulu oli 2,8 miljardit krooni (178,2 miljonit eurot), mis tähendab käibe pea kasvu pea poole võrra.

Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,9 miljardit krooni (121,1 miljonit eurot). Seega oli kasv oli 47%. 2006. aasta esimese poolaasta müügitulus aga puudus autokaubanduse ärisegmendi müügitulu.

A-Selveri 2007. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 1,7 miljardit krooni (110 miljonit eurot), mis on 32% enam kui eelmise aasta samal perioodil. 2007. aasta I poolaastal tehti Supermarketitest 12,6 miljonit ostu, mis on 15% enam kui 2006. aasta I poolaastal.

Kaubamajade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 693,5 miljonit krooni (44,3 miljonit eurot), kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%. 2007. aasta I poolaastal sooritati Kaubamajadest 4,1 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2006. aasta I poolaastal.

Kinnisvarade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 20,0 miljonit krooni (1,3 miljonit eurot), kasvades aastaga ligi 9%. Segmentide vaheline müügitulu oli 28,8 miljonit krooni (1,8 miljonit eurot), kasvades aastaga 1%.

I poolaasta müügitulu mõjutas elanikkonna ostujõu kasv ning soodne majanduskeskkond.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara